הרשמה

תם עידן דוגמניות הלארה קרופט

מפתחי Tomb Raider יפסיקו להשתמש בדוגמניות אמיתיות לייצוג לארה קרופט

 לארה קרופט, הגברת הראשונה של תעשיית משחקי המחשב, תמיד פעלה לפי שני חוקים פשוטים: הראשון - לא משנה כמה הם גדולים, היא תרוץ ותקפצץ כמו ילד בר מצווה שמנסה להתחמק מסוכריות, בניגוד לכל חוקי הפיזיקה. השני - לא משנה כמה טוב יראה המודל הממוחשב של הדמות, הדוגמנית החיה שתהיה אחראית לשחק את דמותה של לארה בקמפיינים שיווקיים תהיה טובת מראה אפילו יותר.

כי ככה זה, לכל שבת יש מוצאי שבת, ולכל לארה קרופט יש דוגמנית אמיתית לגמרי שלובשת חולצה בצבע ירוק זית (או שמא זה ירוק בקבוק? אני תמיד מתבלבלת), לוקחת איזה אקדח פלסטיק, ומדגמנת פוזות מפתות לעדשות המצלמות. לפחות, זה מה שהיה עד עכשיו.

לפי ראיון שערך אחד ממפתחי המשחק החדש בסדרה, תם עידן הדוגמניות. "זה לעולם לא יקרה שוב!" אמר קארל סטוארט, "תמיד רצינו שאנחנו יסתכלו על לארה ויראו את הצדדים הפסיכולוגיים של הדמות שלה. כשיש לארה אמיתית שמסתובבת בעולם האמיתי זה לא ממש אפשרי".

וזה עוד לא הכל! לפי סרטון המשחקיות המרשים (והגונח) שהוצג במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט ב-E3, נראה שהלארה החדשה גם תפר את החוק הראשון: מידת החזייה של הגברת ירדה פלאים, והיא סוף סוף נראית כמו בן אדם אמיתי. יכול להיות שמפתחי המשחק סוף סוף התבגרו?