הרשמה

Psychonauts מתעדכן

משחק הקאלט של טים שייפר זוכה לעדכון מפתיע ולגרסת מקינטוש חדשה. בקרוב ההמשך?

 עוד לא אמר את המילה האחרונה: משחק הפולחן Psychonauts, שיצא במקור בשנת 2005, זוכה לעדכון מפתיע ולגירסה חדשה לגמרי - מה שאומר שהמפתחים המוכשרים באולפני Double Fine עדיין לא שכחו ממנו

Psychonauts הוא משחק פלטפורמות פסיכאדלי שיצא במקור לקונסולות ה-Xbox, ה-PlayStation 2 והמחשב האישי, וסיפר על רז - ילד חביב עם יכולות טלפתיות שנכנס לתוך הפנטזיות של הסובבים אותו כדי לעזור להם להתגבר על פחדים ובעיות.

חוש ההומור המקורי של המשחק, כמו גם עיצוב השלבים המפתיע שלו, הפכו אותו לאחד המשחקים האהודים ביותר על ידי גיימרים רבים - אך למרבה הצער לא הצליחו להיתרגם לנתוני מכירות טובים.

וכך, נותר Psychonauts בעמדה מוזרה: מצד אחד, מבקרי המשחקים הסכימו כמעט בפה מלא שמדובר במשחק שעושה הכל נכון, והעניקו לו ציונים טובים מאוד. מצד שני, הגיימרים עצמם לא ממש נהרו לחנויות לקנות את המשחק - שגרם בסופו של דבר להפסדים כספיים לחברת ההפצה שלו.

אך נראה שב-Double Fine מסרבים לוותר. בימים האחרונים יצאה גירסה חדשה של המשחק למקינטוש, ובעקבותיה שוחרר עדכון נרחב לגירסת ה-Steam של המשחק. בין השאר, העדכון מוסיף לו תכונות Steam Play ומשפר את רמת הקושי של אחד השלבים.

בנוסף לעדכון, הוציאה Double Fine גם אפליקציה סלולרית חינמית, שמיועדת בעיקר לאלה שכבר שיחקו בו. האפליקציה כוללת דפי מידע מצחיקים על הדמויות השונות במשחק, וגם פסקול של פרשנויות היוצרים. ניתן להוריד אותה בחינם מחנות האפליקציות של אפל. 

אנחנו מקווים מאוד שהעדכונים החדשים של הכותר הוותיק אומרים שיש סיכוי כלשהו שב-Double Fine מתכוונים להפיק לו המשך בצורה כזו או אחרת. מצד שני, גם אם לא - משמעות העדכונים הנ"ל היא שיותר גיימרים יוכלו לשחק במשחק המצויין הזה, שיש סיכוי לא רע שהם פספסו בסיבוב הראשון שלו בחנויות. למה אתם מחכים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:20 02.10.2011 | da da (אורח)

    אני האלוף

  2. 2

    15:38 02.10.2011 | שושו השועל שושו השועל

    אני מקווה שמתוכנן איזה HD Remake שכן המשחק יצא למחשב האישי כבר מה שאומר שהוא תומך ברזולוציות גבוהות

  3. 3

    16:18 02.10.2011 | pit pit (אורח)

    אפילו יאצי נתן ביקורת טובה וזה לא קורה אף פעם.

  4. 4

    17:47 02.10.2011 | DareDevil DareDevil

    טים שייפר של היום זה לא מה שהיה פעם.
    בימינו אני אישית כבר לא תופס ממנו.

    גם לא אחרי ברוטל לג'נד, שממש לא נחשב לקלאסיקה, וגם נכשל במכירות יחסית לציפייה ממנו.

  5. 5

    17:10 03.10.2011 | שדג שדג (אורח)

    אחד המשחקים הכי טובים אי פעם!

  6. 6

       | פורסם ע"י