הרשמה

רשמי בטא: Battlefield 3

האם Battlefield 3 יצליח להיות יורש ראוי ל-Battlefield 2 המיתולוגי? בדקנו את הבטא וחזרנו עם מסקנות

 
פלטפורמה: Xbox 360', PS3' PC
תאריך יציאה: 25.10.11

שנים ארוכות של המתנה יוצרות רף ציפיות שקשה מאוד לעבור - גם אם אתה באטלפילד 3 וגם אם צריך לסלוח לגרסת הבטא.

נתחיל בשיעור הסטוריה: באטלפילד 3 "הוכרז" על ידי קהילת השחקנים עוד בזמן באטלפילד 2, הרבה לפני שמישהו ב-DICE  התחיל לעבוד עליו באופן רשמי.

לכולנו היה ברור שמשחק כמו באטלפילד 2 חייב משחק המשך. בכל זאת, BF2 היה סוג של יצירת מופת בזמנו, והיה ברור לכל גיימר בר דעת ש-EA לא תוותר בקלות על המשך למשחק כל כך מוצלח ומצליח. 

אבל רצונות של גיימרים מצד אחד ומציאות מצד שני: למרות ההצלחה הגדולה של המשחק, EA גררה אותנו שנים ארוכות עם שלל ספין-אופים של הסדרה, שהיו רחוקים שנות אור מהרמה של Battlefield 2 המיתולוגי.  החל בבאטלפילד 2142 הכושל, דרך באטלפילד הירוס הלא קשור ועד באד קומפני 2 שהיה קרוב להיות משחק המשך ראוי, אבל כמו שצדי צרפתי אוהב להגיד עדיין היה רק "ליד".

השנים הארוכות בה סחטה EA את מותג באטלפילד הצליחה לגרום גם למעריצים הגדולים ביותר של הסדרה (רמז למקרה שלא הבנתם - כותב שורות אלה הוא אחד מהם) לוותר עליה לחלוטין. ואז הופיע Battlefield 3.

ב-DICE וב-EA הבטיחו משחק המשך ראוי, עם מנוע גרפי חדש לחלוטין ושיפורים רבים על כל אותם ספין-אופים בינוניים. הם כנראה ידעו שלמעריצים מתחיל להמאס, ושאם הם לא ישקיעו כמו שצריך במשחק החדש הם יוותרו על כל העסק ויעברו לשחק, כמו כולם, ב-Call of Duty.

בכל שנותיי כגיימר אינני זוכר התרגשות כפי שחוויתי בזמן קבלת המפתח לבטא, שאפשר לי לשחק כבר בלילה לפני תאריך השחרור הרשמי. הקניות לחג, הבית והילדים נאסרו מאחורי דלת חדרי ואני פצחתי בשירת הבאטלפילד אותה אני לא מפסיק לזמזם גם בזמן כתיבת שורות אלה. אך האם זו שירה של שמחה או סוג של שיר קינה?

גרפיקה מרהיבה

הדבר הראשון שרואים מיד עם הכניסה לשרת המשחק היא אחת הבשורות הגדולות ביותר של Battlefield 3 - הגרפיקה. למרות שכבר ראינו לאחרונה משחקים עם גרפיקה מרשימה, מצאתי עצמי מסתובב ללא מטרה ברחבי המפה ונהנה מקרני השמש החודרות למים (הלא) משכשכים כשברקע קולות שירת הציפורים. האפקטים עוצרי נשימה, התאורה משגעת והאווירה פסטורלית. ו..רגע.. מה זה הרעש הזה, מישהו יורה כאן? גוועלד!

אחרי השוק הראשוני מהמנוע הגרפי מתחילים לנסות להכנס לעניינים. Operation Metro -  המפה שנבחרה לבטא משלבת מספר סגנונות לחימה במצב "Rush", בו המטרה היא לפוצץ את עמדות השידור של היריב בארבעה אזורים שונים (או להגן על התחנות, אם אתם משחקים בצד השני).

האזור הראשון -  שטח פתוח, תחת כיפת השמיים בגודל בינוני, האזור השני והשלישי - תחנת הרכבת, אזור סגור וקטן יחסית שבאופן טבעי הופך לזירת קרבות אכזרית בה נביט ליריב בלבן של העיניים לפני שנוריד לו את הדיסקית מהצוואר. האזור הרביעי והאחרון הוא אזור לש"ב קלאסי. 

כל האיזורים הנ"ל נראים מעולה, עם הסתייגות אחת קטנה: את הבטא שיחקתי בגירסת ה-PC שלה, עם מחשב די חזק. עורך האתר ארז שיחק בגירסת ה-PlayStation 3 שלה, והוא טוען בתוקף שהגרפיקה לא הוציאה ממנו שום "וואו" אחד לרפואה - ככה שאם אין לכם PC רציני כלל לא בטוח שתוכלו להנות מהגרפיקה המצויינת של המשחק הזה.

אז איפה המטוסים?

אחד המאפיינים העיקריים של סדרת באטלפילד היא שילוב כלי הרכב בלחימה.למרבה הצער - הבטא לא ממש אפשרה לנו לבדוק בדקדקנות את התפקוד של אותם כלי רכב המשחק החדש. 

ראשית, המפה שנבחרה לבטא, Caspian Borders, לא מספיק פתוחה וגדולה כדי להציג כמו שצריך את יכולות כלי הרכב. שנית, העומס הבלתי נתפס על שרתי הבטא, שיצר לעיתים תורות של אלפי שחקנים, לא ממש איפשר לנו לשחק בה מספיק זמן רצוף כדי לבדוק את מעט כלי הרכב שכן נכללו בה. שלישית - גם כשסוף סוף הצלחנו להכנס למטוס אקראי - גילינו שהמשחק לא ממש רוצה לתת לנו לטוב בו כמו שצריך.

הסיבה: מערכת השדרוגים המסובכת של המשחק, שדורשת צבירה של לא מעט נסיון לפני שיפתחו היכולות הבסיסיות שמאפשרות שימוש מוצלח בכלי הרכב, עם דגש על כלי הטיס שמטבעם הם גם המעניינים ביותר.

אפשרויות בסיסיות שהיינו מצפים לקבל מיד כשנמריא שולבו במערכת האנלוקים הידועה לשמצה של באטלפילד, כך לדוגמא, אין שום אפשרות להגן על עצמנו על ידי שימוש בנורים אלא לאחר שנפתח את הנורים במערכת השדרוגים - יעד לא כל כך ריאלי בבטא הנוכחית עם כל העומס שנתון עליה. נראה אתכם מחזיקים כך מעמד. אנחנו בהחלט לא הצלחנו - ונטשנו במהרה את כלי הנשק כדי לנסות לחסל את האויבים בצורה הישנה והטובה - ברגל.

מצטערים שלא נשארנו יותר - Caspian Border

אנלוק איט 

בואו נתעכב קצת על אותה מערכת אנלוקים שמעה מאתנו ללבוש סרבל טיסה ולהמריא אל-על. בשנים האחרונות כמעט כל משחקי הפעולה ההמוניים מציגים סוג של מערכת שדרוג דמויות, שדורשת צבירה של נקודות נסיון ועלייה בדרגות כדי לפתוח יכולות מתקדמות (כמו כלי נשק משופרים ועוד). זה לא ממש מפתיע שגם BF3 עושה את זה. מה שכן מפתיע זו מידת הרצינות והעומק בה Battlefield 3 מטמיע את המערכת הזאת - שיכולה להפוך במהירות למעיקה במיוחד.

אין סיכוי ששחקן ממוצע יוכל לעקוב אחר השדרוגים ללא מעקב מסודר בקובץ אקסל. היא עד כדי כך מסובכת. וזה עוד לא הכל - העובדה שכמעט כל יכולת צריכה להפתח באופן ספציפי גורמת לכך שהמצב הראשוני של המשחק מרגיש מוגבל מדי. פשוט לא כיף לשחק ברמות הראשונות, שגרמו לי להרגיש כאילו אני שולט בחייל גידם ושיכור, שלא מסוגל לעשות כמעט כלום.

עם זאת, ראוי לציין גם לטובה את מגוון האפשרויות. מי שמתכוון להעמיק במשחק, יגלה שעומדות בפניו אופציות רבות ומגוונות. לשמחתנו, DICE לא הגבילה את כמות האנלוקים שנוכל לפתוח בשלב הבטא, וכל אחד יכול כבר עכשיו ליצור אין סוף כלי נשק מותאמים אישית - החל מרובה קצוץ קנה עם זום X7 ועד רובוט המופעל על ידי שלט אשר מסוגל לעשות כמעט כל פעולה ומשימה. 

 טנקים יכולים לעוף

רשימת הבאגים של הבטא, כצפוי, היא אינסופית, ולמרבה הצער קשה לנו להאמין שב-DICE יצליחו לפתור את כל הבעיות עד לשחרור המשחק המלא -  בטח כשלא אפשרו למסה של שחקנים לשחק על רכבים. עם זאת, חשוב לציין שהבאגים שראינו, ברובם, אינם כאלה שמנעו מאיתנו לנסות ואף להנות ממשחקיות זורמת במשך שעות, ללא קריסות שרתים.

בסופו של דבר, באגים זה עניין של פרופרוציות. שחקנים רבים שניסו את הבטא אינם נשמעים מרוצים כמוני, ומספר הדיונים בפורום הרשמי של EA בנושא הבאגים ממשיך לעלות. אישית, זכורים לי ניסיונות קשים ומביכים הרבה יותר בגרסאות בטא קודמות של משחקים אחרים, כולל את זו של באד קומפני 2 - ולכן אני נשאר אופטימי.

להתלונן בלי לשלם - סרטון באגים

מה שיותר מדאיג מהבאגים, אלו הפרטים החסרים או חלקים מסוימים במשחקיות שאינם נופלים בקטגוריית הבאגים, ולכן לא ברור האם יתווספו למשחק המלא. הדבר הבולט ביותר זה העלמותו של חלון החוליות. בכל המשחקים הקודמים יכולנו לראות את הסקוודים הקיימים ולבחור לאיזה צוות ברצוננו להצטרף. כאן, ההצטרפות לחוליה היא אקראית לחלוטין. נורא ואיום לחברים שרוצים לשחק יחד ועוד יותר נורא ליפול לסקווד שהצוות שלו עסוק בדברים שלא מעניינים אותך.

פייסבופילד

כדי לשחק יחד ולשמור על קשר עם החברים, EA פתחה מערכת חברתית מיוחדת,בשם battlelog - סוג של רשת חברתית באטלפילדית. מערכת זו שולטת על רשימות השרתים ורשימות החברים, ומתעדת כל אירוע מיוחד בסגנון הסטאטוסים של פייסבוק. כל דרגה שתעלו, נשק שתפתחו אוצל"ש שתקבלו, יפורסם מייד בעמוד הבאטללוג של החברים שלכם ושל הקבוצות בהן אתם חברים.

כפי שהיה ב-Bad Compaby 2, ב-Battlelog נוכל לראות את החברים שלנו בכל עת ולהצטרף ישירות לשרת שלהם בלי לעבור על רשימת השרתים. כדי לשחק יחד בסקווד, ניצור "פארטי" - מין חדר אשר המשתתפים בו ישולבו באותם סקוודים אוטומטית במשחק. מי שמנוי לשירות ה-Xbox Live Gold בקונסולה של מיקרוסופט ירגיש בבית.

ה-battlelog

בניגוד לבטא הקודמת של באטלפילד, ההתעסקות במציאת שרתים וההתחברות אליהם הייתה מהירה ועברה ללא תקלות. ה-battlelog בהחלט הרגיש כמו תוספת מקורית למשחק מחשב, עם אפשרויות שגרמו לנו להשאר צמודים לדפדפן האינטרנט, שם הוצגו נתוני הבאטלוג - עד שנכנסנו לקרבות עצמם.

בכל הקשור לדרישות המערכת, באטלפילד 3 הוא משחק כבד, אך לאלו מכם שמוכנים להתפשר על הגדרות נמוכות לא תהיה בעיה לשחק גם על מחשבים שאינם המילה האחרונה. חברי קהילת באטלפילד פרסמו זה מכבר תוצאות ביצועים של המחשבים שלהם - שיעזרו לכם לקבל מושג האם המשחק יצליח לרוץ כמו שצריך על המחשב שלכם.

לסיכום

לאחר כעשרים שעות משחק, עדיין לא הצלחתי לענות על השאלה המרכזית בה פתחתי את הכתבה - האם באטלפילד 3 יהיה משחק ההמשך של באטלפילד 2. את הפינה הזו נוכל לסגור רק לאחר שנצבור לא מעט שעות במשחק המלא ונכיר את כל רבדיו של באטלפילד 3 שלא יכולנו לבדוק כמו שצריךבבטא הזו.

אבל אם  נעזוב לרגע את ההשוואה ואת הרצון למצוא תשובה סופית, נשאר עם מסקנות די אופטימיות. הרושם שקיבלתי מהבטא חיובי. המשחקיות זורמת, קוד הרשת נראה על פניו כמוצלח מאוד, הגרפיקה מעולה ובאופן כללי הבטא הזאת מעוררת סקרנות רבה בנוגע לחלקים הרבים במשחק שעדיין לא ראיתי. אני בהחלט מצפה לראות רשימת תיקונים שתשפר או תתקן את החלקים הבעייתיים, בעיקר במשחקיות, ומקווה שלא להתאכזב מהשאר.

אם עדיין לא שיחקתם בבטא, אתם מוזמנים להתקין את Origin, חנות המשחקים המקוונת של EA, ולהוריד את הבטא ללא תשלום. הבטא תשאר פתוחה בימים הקרובים, מה שיאפשר לכם להעביר את החגים בנעימים עם אחד המשחקים הכי יפים שיצא לי לראות לאחרונה.

לאחר שתתקינו את הבטא, הנכם מוזמנים לחבור אל הקהילה הישראלית של באטלפילד ולשחק על אחד מתוך תשעה שרתים של Vgames עם פינג מצויין ואפס תקלות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:29 05.10.2011 | AsiDXL AsiDXL

    ראשוןןןןןןןןןןןןן

  2. 2

    18:29 05.10.2011 | T REX T REX

    מאיפה מורידים את הבטא ?

  3. 3

    18:33 05.10.2011 | anersix6 anersix6

    ראשון ...
    אני עצוב לשמוע שזאת הכתבה על הבטא ...
    שאלה לכותב : אתה באמת אומר במילים אחרות שקול אוף דיוטי יותר טוב מבאטלפילד 3 ?
    במולטי - על פי הבטא .
    אני באמת לא מאמין שאפילו את בטלפילד 3 אתם הולכים לקטול...

  4. 4

    18:36 05.10.2011 | s s (אורח)

    3 זכותו לא כל העולם חייב להתחרמן על bf3

  5. 5

    18:39 05.10.2011 | TheHunter159 TheHunter159

    חרא בטא, האלפא הייתה טובה יותר
    כל הבאגים שהיו בבטא לא היו באלפא בכלל
    DICE FAILS

  6. 6

    18:41 05.10.2011 | DanielDanik DanielDanik

    סיקור מעולה עמוס!
    באמת משחק בעל משחקיות זורמת מאוד, למרות הבאגים שיש שככל הנראה יתוקנו עד לצאת המשחק.
    תודה!

  7. 7

    18:44 05.10.2011 | LOL LOL (אורח)

    טוב בשורה התחתונה, COD זה פשוט זבל אטומי בהשוואה ל BF3. אין מה להתווכח בכלל. נראה כאילו עשור מבדיל בין שני המשחקים מה שלצערי נכון זם לגבי הדרישות :( אם המחשב שלי אני מריץ את הבטא על LOW ומקבל 20 FPS מה שפשוט הורס את כל הכיף במשחק הנפלא הזה וחבל שלא השקיעו עוד טיפה ב OPTIMIZATION של המשחק למערכות חלשות יותר עם 2 ליבות

  8. 8

    19:08 05.10.2011 | ArtsnCrafts ArtsnCrafts

    אני לא יודע אם אתם הפנמתם את זה, אבל אותה הבילד שהיתה באפלא עברה לבטא. הכוונה שלהם היא לא לעבור על באגים (שהם כבר תיקנו, אגב), אלא לבדוק איך הלחץ משפיע על השרתים שלהם.

  9. 9

    19:13 05.10.2011 | Amos Zchoot Amos Zchoot

    anersix6,

    ממש לא. אינני אומר דבר מעבר לזה שלא ראיתי מספיק.

    ArtsnCrafts

    בכל זאת, זה עדיין המשחק ואישית יצאתי מאוכזב ממספר דברים שלא קשורים למה ש-DICE תכננו.

  10. 10

    19:14 05.10.2011 | lickmyxxx lickmyxxx

    דווקא אהבתי את המערכת של האנלוקים, לפי מה שאתה אומר כל אחד יוכל לבחור את הסגנון קרב שלו

  11. 11

    19:15 05.10.2011 | fantom134 fantom134

    בנוגע ל-squads זה אושר שבמשחק המלא תהיה אפשרות בחירה ביניהם כמו שהיה ב-bad company 2 בתוך המשחק עצמו.
    אני כרגע גם 14 שעות משחק ואני מאוד מרוצה. יש בפורום הראשי
    הרבה אנשים שמנסים לשנות את המשחק שיתאים יותר לכותר של battlefield 2 וכל יופיו אך לא נדע עד שהמשחק המלא יצא.

    אמרתה משהו לגבי שרתים עם חיבור טוב (ישארלים), איפה הם נמצאים בדיוק?

  12. 12

    19:18 05.10.2011 | Amos Zchoot Amos Zchoot

    fantom134

    חפש Vgames ב-server browser.

  13. 13

    19:20 05.10.2011 | O.o O.o (אורח)

    הבטא יצא לפני שבוע בערך

  14. 14

    19:28 05.10.2011 | ???? ???? (אורח)

    אני לא יודע כבר מה לקנות BF3 או COD MW3 אני קניתי בעבר רק COD ואף פעם בחיים לא ניסיתי BF מה אתם אומרים כדאי???

  15. 15

    19:47 05.10.2011 | אני אני (אורח)

    להוסיף את הבאטלוג היה רעיון נורא.
    במקום לעשות מניו מסודר בתוך המשחק, אני צריך להכביד על המערכת, לעשות אלט טאב לכל שטות וסתם להסתדר בחוסר נוחות.

    המשחק עצמו קורס לי המון פעמים ואני לא יכול לשחק מעל לחצי שעה ברצף בלי קריסות.

    בינתיים, אני מאוכזב.

  16. 16

    20:11 05.10.2011 | TwiX TwiX

    אני לא חושב שהם באמת מנסים לשחזר את BF2.
    זה יותר בכיון של BFBC3...

  17. 17

    20:15 05.10.2011 | wot wot (אורח)

    בנוגע לכל אלה שנגד קוד:
    אקטיביז'ן הולכים בצורה מאוד חכמה ושקטה, והם לא מתכוונים לשנות נוסחה מנצחת. הם ראו שהמשחק שלהם הצליח למכור יותר מכל משחק אחר בהיסטוריה, אז הם ממשיכים עם זה. אם הם היו משנים ולו פרט אחד קוד6 ו7 היו מזמן נופלים כמו CSS.
    אם הייתם בעלי חברת משחקים, גם היועצים האסטרטגיים שלכם היו אומרים שצריך להמשיך עם אותה מתכונת כמו המשחק הקודם, במידה והקודם הצליח.

    עכשיו לכל אלה שטוענים "זה כולה בטא":
    תצאו מהנאיביות שלכם לרגע ותחשבו - למשחק שבמצב בטא צריכים להיות טסטרים שישלכו משוב למפתחים על כל בעיה שמופיעה מולם.
    לעומת זאת, ל"בטא" של באטלפילד 3 מביאים את הבטא ללקוחות. זה טריק שיווקי ולא יותר, משמע שהמשחק צריך לפחות לעבוד בצורה סטבילית כי >ככה הם גם מגישים אותו לציבור

  18. 18

    20:31 05.10.2011 | fantom134 fantom134

    ואו תודה, עד עכשיו שיחקתי בסרברים עם 90 פינג, לא ממש הפריע לי אבל זה טוב לדעת.
    הייתי בטוח שהסרברים הרשמיים הם הסרברים היחידיים כרגע.

  19. 19

    21:44 05.10.2011 | Mix. Mix.

    המשחק מוכן, באמת שהוא מוכן.
    הבאגים(בעיקר האנימציות), האיזון והמפה הבעיות שלו.
    לא היו תלונות על הbattlelog במקרה שהוא היה מתפקד יותר טוב ואפשר לסדר את זה.
    מתקרב לcod? ממש לא, עדיין משחק השנה ואני בטוח שהעובדים בדייס לא יושנים בשביל לסדר את הבאגים להשקה, תזכרו בבאד קומפני, גם היו בבטא המון קריסות ובעיות.

  20. 20

    21:48 05.10.2011 | אחטונג אחטונג (אורח)

    רק חבל שיש כל כך הרבה שחקנים פוטנציאליים שישמחו לשחק אבל פשוט לא יכולים כי הדרישות גבוהות מדי!!!
    אני הייתי שמח לשחק על הכי נמוך, בלי אפקטים כי המשחק באמת מדהים אבל עם FPS יציב...

  21. 21

    21:49 05.10.2011 | adartzt12 adartzt12 (אורח)

    שיחקתי במשחק הזה ב PS3 והוא מאו כיף רק שלוקח זמן להתרגל לסגנון שלו

  22. 22

    21:58 05.10.2011 | Oferikola Oferikola

    משחק מצויין, מקווה שתיהנו.תורידו את הבטא דרך האוריגין, בחינם.
    יש באגים, נקווה שהכל יפתר שיחרור הרשמי, יש לי הרגשה שיהיה בסדר.

  23. 23

    22:18 05.10.2011 | yossi465 yossi465

    BF3 זה משחק סוס אפילו עם כול הבאגיםולא הבנתי מה הקטע בקוד אז מה אם הוא מתוכנת טוב לא משנים בו כלום כמעט והם משתמשים במנוע UNREAL והוא יצא ב1990 ומשהו בערך =.= שיחליפו כבר...

  24. 24

    22:23 05.10.2011 | T3h Bondyzaurus T3h Bondyzaurus (אורח)

    יש לי הרגשה שמי שעשה PREORDER נדפק קשות ועכשיו מנסה לנחם את עצמו...
    LOL

  25. 25

    22:31 05.10.2011 | Em1L Em1L

    באמת שלא התאכזבתי לשנייה עובד לי טוב לא קורס..
    אבל בכול זאת אין משהו בBF3 שקוראים לו עבודת צוות ..

    23 מנוע UNREAL יצא ב1990

  26. 26

    00:19 06.10.2011 | Lafa Lafa

    הבא אכזבה אותי כמו שהיא אכזבה רבים אחרים.

    במשחק הזה בניגוד לBF2, כל המשחק מבוסס על קמפים בשיחים.

    ההיטבוק שווה לתחת וגורם למשחק להרגיש מצועצע ולא הגיוני.

  27. 27

    02:27 06.10.2011 | ST3101ST ST3101ST

    צריך להמציא במשחק איזה רימון שמחשמל את הריצפה ואז כל הקאמפרים ששוכבים להם עם עיתון התחשמלו.מצב השכיבה אסון למשחק

  28. 28

    09:28 06.10.2011 | אי אפשר לשפוט את בטא אי אפשר לשפוט את בטא (אורח)

    בכללי המשחק ממש טוב וכל אחד יש את דעה שלו, האמת בקושי אנשים הצליחו לשחק במפה רגילה של BATTLEFIELD 3 , כמו CASPIAN אז אי אפשר לקבל חוות דעת דרך בטא, האמת אני יודע שהמשחק הוא יותר ממה שVGAMES אומרים, כי כל אחד ונקודת מבט שלו :P

  29. 29

    11:10 06.10.2011 | הרבה בעיות הרבה בעיות (אורח)

    לא דומה BF2 - ולא יכול להיכרות "המשך"

    שכן
    1. אין אפשרות לבחור קבוצות (סקואדים)
    2. אין קומנדור - איך אפשר BF ללא האופציה של "מפקד על"
    3. אין את כל הנושא של אפשרויות המפקד, שליחת חוליות, הצנחת כלי רכב, הצנחת סופליי, UAV וכו' וכו'.

    4. "ההמשך" פשוט לא מרגיש נכון ולא נראה כמו המשך של BF2

    חבל חבל

    היתה לי ציפייה יותר גדולה

  30. 30

    16:23 06.10.2011 | Jiddu Jiddu

    MW3 וגם BF3 הם משחקים גרועים...
    חסרים משחקים שבאמת מנסים לחדש משהו.

  31. 31

    20:40 06.10.2011 | Negreanu Negreanu

    המשחק הוא לא המשך של BF2 ! BF2 אגדה
    BF3 זה ניסיון דיי כושל(לפי הבטא) למשחק המשך

  32. 32

    22:28 06.10.2011 | cccc cccc (אורח)

    הסיבה היחידה שאני לא הולך לקנות את המשחק או להוריד את הבטא זה בגלל שחייבים לעבור דרך ORIGINS שמתקינה רוגלות עפ"י כתבה בויגיימס....
    אל תסתרו את עצמכם, EA עוקבים אחרייכם!!!

  33. 33

    09:47 07.10.2011 | sharinox sharinox

    32 EA ביטלו את הרוגלות, כיום כבר אין את זה :)

  34. 34

    16:37 07.10.2011 | fantom134 fantom134

    היי רק רציתי ליידע אותכם, המפה Caspian Border של ה-64 שחקנים
    ב Battlefield 3 open beta עכשיו פתוחה עד סוף הבטא (10 לאוקטובר).
    רציתי לדעת אם הסרברים של ויגיימס יוכלו לשנות את המפה בכמה מהסרברים.

  35. 35

    14:24 08.10.2011 | אני יוכל להריץ אני יוכל להריץ (אורח)

    CPU: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 760 @ 2.80GHz (4 CPUs)
    Video card: HIS Radeon HD6850 1024MB DDR5 256bit

  36. 36

    11:16 09.10.2011 | Amos Zchoot Amos Zchoot

    fantom134

    כן, יש לנו 2 שרתים של Caspian .

    חפש Vgames

    אתה מוזמן אל הפורום של הקהילה וכך להשאר מעודכן

  37. 37

    13:40 15.10.2011 | שחר שחר (אורח)

    יש לי משהו אחד להגיד לכם.
    זה בטא!

  38. 38

       | פורסם ע"י