הרשמה

נינטנדו מתכוננת לסופר מריו 4

נינטנדו רשמה את שם המתחם SuperMario4.com, וחיממה את מעריצי השרברב המשופם

 מריו חוזר למקורות? מעריצי גיבור משחקי הפלטפורמה של נינטנדו כבר מתכוננים למשחק הבא של השרברב המקפץ, שנחשף לראשונה לפני מספר חודשים. שום דבר לא ידוע לגבי אותו משחק מסתורי, מלבד העובדה שהוא צפוי לצאת במהלך השנה הפיננסית הנוכחית (מה שאומר עד אפריל 2013), להיות משחק דו-ממדי בסגנון קלאסי, ולהגיע בלעדית לקונסולת ה-3DS הניידת של החברה.

בימים האחרונים הבחין קורא חד עין של IGN שנינטנדו רכשה לאחרונה את הכתובת של אתר האינטרנט SuperMario4.com. הכתובת מפנה כיום לאתר הרשמי של נינטנדו, אך בהחלט ייתכן שנינטנדו רכשה את הכתובת כדי להתכונן לחשיפה הרשמית של המריו הבא - ושזה הולך להיות שמו.

"רגע, מה?", שואלים את עצמם וודאי כמה קוראים, "סופר מריו 4? ארבע? הרי יצאו טריליונתלאפים משחקים בסדרה של מריו רק בשנתיים האחרונות! למה ארבע פתאום?". שאלה טובה, שהתשובה עליה די פשוטה: למרות שמשחקים של מריו יוצאים לעיתים קרובות, בנינטנדו הפסיקו למספר אותם לפני למעלה מ-20 שנה, כשיצא המשחק Super Mario Bros. 3 בשנת 1988.

 

מאז, כל משחק מריו זכה לשם משלו: Super Mario World לסופר-נינטנדו, Super Mario 64 לנינטנדו 64, Super Mario Sunshine לגיימקיוב, Super Mario Galaxy ל-Wii ו-New Super Mario Bros. ל-DS ול-Wii. אם נינטנדו רוצה לחזור למסורת הממוספרת של הסדרה, רק ראוי שהיא תעשה זאת מאיפה שהיא הפסיקה בסוף שנות ה-80 - ולכן הספרה ארבע בהחלט הגיונית.

המשחק האחרון של מריו, Super Mario 3D Land (שהיה, בצורה די מעניינת, המשך רוחני לאותו Super Mario Bros. 3 שכבר הוזכר כאן), יצא לפני מספר חודשים לקונסולת ה-3DS של נינטנדו והצליח כבר למכור מעל חמישה מליון עותקים - כמות שרק מוכיחה שהשרברב הוותיק של נינטנדו רלוונטי גם בימינו. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:16 15.04.2012 | פאןבוי. נא לא לסכול פאןבוי. נא לא לסכול (אורח)

    וואו! נשמע מגניב! והרעיון של למספר בדיוק מאיפה שהמשחק הממוספר האחרון יצא הוא גם ממש מקורי!!! רגע, סוניק כבר עשה את זה...
    סוניק הקיפוד 4 פרק 1 יצא בקיץ 2010 לPSN, XBOX LIVE, Wii ware ולאייפון ומתוכנן לצאת בקיץ הקרוב פרק שני שיכלול גם את טיילס. המשחק שאב השראה מהמשחקים הקלאסיים ושיחק על דו מימד וגרפיקה יחסית עדכנית. חוץ מבעיות פיזיקה ואורך הוא משחק מעולה, והפרק השני אמור לצאת ללא בעיות פיזיקה.
    אני גם לא מבין למה מגבילים את המשחק ל3DS. אם הם רוצים לחזור למקורות אז שיביאו את המשחק גם לווי ולווי יו. זה יכול להיות משחק השקה נהדר לווי יו!
    בקיצור: sega does what nintendo, but earlier...

  2. 2

    22:53 15.04.2012 | חיים חיים (אורח)

    חבל שזה עבור 3DS

  3. 3

    01:06 16.04.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    זה שבינתיים זה ל3ds לא אומר שהם לא יעשו גרסא לווי יו נינטנדו עשו גרסא של new super mario bros לds בהתחלה ובגלל שהוא מכר טוב אז הם עשו גם גרסא לווי יכול להיות שהם יעשו את אותו דבר

  4. 4

    19:10 17.04.2012 | ET2k ET2k

    נינטנדו כבר מזמן הייתה צריכה להפוך לחברת תוכנה כמו סגה, רק חבל שהיא לומדת את זה בדרך הקשה...

  5. 5

       | פורסם ע"י