הרשמה

Far Cry 3 נדחה לדצמבר

עדיין ב-2012, אבל ממש מאוחר: Far Cry 3 נדחה

 עוד משחק נדחה: חברת יוביסופט הכריזה אמש כי היא דוחה את תאריך היציאה של Far Cry 3 לדצמבר 2012. במקור, היה אמור המשחק לצאת במהלך חודש ספטמבר. "משחק שנעשה במהירות נשאר רע לנצח", כתבה החברה: "אנחנו מודים לכם על ההבנה".

Far Cry 3, משחק הפעולה השלישי בסדרה שהמציא אולפן המשחקים המוערך Crytek (וכבר לא מפותח על ידה כיום), זכה לתשומת לב רבה במהלך תערוכת E3 האחרונה. המשחק עושה רושם של משחק פעולה גדול, מקורי ומעניין, עם גרפיקה מצויינת וכמה רעיונות נראטיביים מסקרנים, כמו קטעי הזיות ומעבר מהיר בין סוגים שונים של סביבות משחק.

כעת, מסתבר לכולם שבשביל להוציא משחק כזה - צריך זמן. ביוביסופט מדגישים שהדחייה לא התקבלה מסיבות כלכליות או עסקיות, אלא פשוט כי מנהלי החברה רוצים את טובת המשחק. לדעתם, צוות הפיתוח חייב את שלושת החודשים הנוספים כדי לשייף את Far Cry ולהפוך אותו לטוב יותר לפני יציאתו.

 

למרבה השמחה, לא יהיו חסרים משחקים אחרים לשחק בהם בין ספטמבר לדצמבר - בכל זאת מדובר בעונה הכי עמוסה בתחום משחקי הוידאו, ככה שסביר להניח ש- FarCry 3 לא באמת יחסר לאף אחד בזמן אמת. 

כך או אחרת, המשחק מצטרף לשורה ארוכה של משחקים שתאריך היציאה שלהם נדחה לאחרונה, כגון Bioshock Infinite, Tomb Raider וכו'. לפחות במקרה הזה, הדחייה קצרה יחסית, ונזכה לראות את המשחק עוד בשנה הנוכחית ולא רק ב-2013.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:53 26.06.2012 | WarFox89 WarFox89

    " למרבה השמחה, לא יהיו חסרים משחקים אחרים לשחק בהם בין ספטמבר לדצמבר - בכל זאת מדובר בעונה הכי עמוסה בתחום משחקי הוידאו, ככה שסביר להניח ש- FarCry 3 לא באמת יחסר לאף אחד בזמן אמת."

    YEP

  2. 2

    22:25 26.06.2012 |  The Devil533 The Devil533 (אורח)

    יופי נדחה לעוד חצי שנה.

  3. 3

    22:56 26.06.2012 | טיילר דרדן טיילר דרדן (אורח)

    יש לי תאוריה שלי המשפט אני אתה ואתה אני יהי טוויסט בסגנון של פייט קלב. הקטע של ההזיות ועצם העובדה שהוא לא מצליח להרוג אותו רק מחזקת את התאוריה.

  4. 4

       | פורסם ע"י