הרשמה

הנקודות נשארות ב-Xbox

מיקרוסופט לא מוכנה לוותר על "נקודות מיקרוסופט" - המטבע של ה-Xbox Live

 לא עוברים לדולרים: דובר מטעם מיקרוסופט אמר אתמול שהחברה מתכוונת לשמר את "כלכלת הנקודות" שלה ברשת ה-Xbox Live. כדי לרכוש תכנים דיגיטליים ברשת, יש צורך להטעין לחשבון המשתמש 'נקודות מיקרוסופט', שמהוות את המטבע הרשמי של הרשת. לאחרונה נפוצו שמועות שטענו שמיקרוסופט מתכוונת לוותר על הנקודות ולהעביר את כלכלת ה-Xbox למטבעות אמיתיים (כמו דולרים, אירואים וכו') - אך נראה שזה לא המצב.

הבעיה העיקרית בנקודות האלה היא שהערך שלהן מבלבל, וגורם לכך שקשה "לתרגם" את מחירי התכנים ברשת לכסף אמיתי. כך למשל - עשרה דולר יקנו לכם 800 נקודות, ולא 1,000 (שהיו הופכות את ההמרה לפשוטה יותר). תכנים ברשת יכולים לעלות לפעמים סכומים מוזרים של 240 נקודות - ולכו תחשבו כמה זה יוצא בדולרים.

עוד בעיה בנקודות היא הדרישה לרכוש מספר קבוע של נקודות, בלי קשר לעלות של המוצר שאתם רוצים. אם תרצו לרכוש משחק דיגיטלי שערכו 15 דולרים, כנראה שתצטרכו "להטעין" את החשבון שלכם בנקודות בשווי 20 דולר, וכך להשאר עם עודף שלא בטוח שתרצו.

 

השמועה על סוף עידן הנקודות הגיעה עקב הידיעה שחנות התוכנות הדיגיטלית של מיקרוסופט במערכת ההפעלה הבאה שלה, Windows 8, תפעל על כסף אמיתי. הגיימרים קיוו שמיקרוסופט תבצע יישור קו בחנויות השונות, ותתחיל סוף סוף לגבות כסף אמיתי גם בקונסולה. 

הדובר של מיקרוסופט אמר שזה לא המצב: "נקודות מיקרוסופט ממשיכות להיות המטבע לרכישת תכנים לקונסולת ה-Xbox 360", הוא אמר - והוסיף שמשתמשים שיש להם יתרת נקודות בחשבון ה-Xbox Live שלהם יוכלו להשתמש בהם גם בחנות של Windows 8. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:26 10.10.2012 | גם לי :-) גם לי :-) (אורח)

    גם לי :-)

  2. 2

    19:34 10.10.2012 | סיני סיני (אורח)

    אני קורא למשטרה!

  3. 3

       | פורסם ע"י