הרשמה

ה-Wii U הושקה בארה"ב

הדור הבא של נינטנדו כבר כאן. מה חושבים עליו המבקרים?

 נינטנדו נכנסה לדור הבא: היום (א') הושקה קונסולת ה-Wii U בארה"ב. הגיימרים האמריקאים כבר עושים את צעדיהם הראשונים בקונסולה החדשה של נינטנדו, שכוללת את שלט ה-Gamepad החדש (חצי בקר חצי טאבלט), ותומכת סוף סוף ברזולוצית HD. 

בכל הקשור למכירות, נראה שנינטנדו בדרך הנכונה, לפחות לשבועות הקרובים: כמעט כל הקונסולות שנשלחו לחנויות כבר נמכרו במכירות מוקדמות. רשת החנויות GameStop מכרה את כל המלאי שלה, שכלל חצי מיליון קונסולות, שבועות רבים לפני השקת הקונסולה בפועל. סביר להניח שהקונסולה תהיה מצרך מבוקש לפחות עד חג המולד - ושמי שלא הזמין אותה מראש יתקשה למצוא אותה בחנויות. עם זאת, אנליסטים רבים חוזים שקצב המכירות של הקונסולה החדשה ידעך בחודשים הקרובים, ושהיא לא תצליח לשחזר את ההישגים של קודמתה.

לא הכל חלק בהשקה: נינטנדו נאלצה לדחות את השקת שירות ה-TVii, שירות הטלוויזיה והוידאו שהיה אמור להיות כלול בקונסולה, ולאפשר לה להתחבר לשירותי טלוויזיה כגון Netflix, Hulu ועוד. בחברה הודיעו שהשירות יגיע לקונסולה במהלך חודש דצמבר, באמצעות עדכון תוכנה.

ה-Wii U תושק באירופה ב-30.11, וביפן במהלך דצמבר. אם הכל ילך לפי התוכניות שלנו, נעלה כאן ב-Vgames סיקור נרחב ומיוחד על ה-Wii החדשה בסמוך להשקה האירופאית.

 

ומה אומרים המבקרים? בינתיים יש תמימות דעים שהקונסולה של נינטנדו מציגה קונספט מעניין, ושהפוטנציאל של בקר ה-GamePad בהחלט גדול ומסקרן. גם כתבים שהיו סקפטיים לפני מספר שבועות כתבו שהם מצאו את Nintendo Land, אסופת המיני-משחקים שמדגימה את יכולות השלט, כדמו טכנולוגי כיפי ומגוון, שבהחלט פתח להם את הראש בנוגע לאפשרויות הגלומות בבקר החדש.

Nintendo Land, המשחק המגיע ביחד עם הגירסה היקרה של הקונסולה, זוכה לביקורות חיוביות למדי. נכון לעכשיו הממוצע שלו ב-Metacritic עומד על 76 נקודות, כאשר רוב המבקרים אומרים שמדובר במשחק עמוק ומוצלח יותר מ-Wii Sports, המקביל שלו בקונסולת ה-Wii המקורית.

המבקרים גם מתלהבים מ-New Super Mario Bros. U. המשחק החדש בכיכוב השרברב המשופם זכה לממוצע ביקורות של 84 נקודות, כאשר רוב המבקרים מסכימים שמדובר במשחק המריו הדו-ממדי הטוב ביותר בשנים האחרונות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:54 18.11.2012 | iNigga iNigga

    "נינטנדו נכנסה לדור הבא".

    לא, נינטנדו הגיע לדור הנוכחי.

  2. 2

       | פורסם ע"י