הרשמה

שמועה: Wii Mini בדצמבר

לאפל יש כבר אייפד מיני - ונראה שגם נינטנדו רוצה אחד

 Wii בקטנה: האתר NintendoWorldReport פרסם דיווח, לפיו נינטנדו מתכוונת להשיק גירסה חדשה וקומפקטית של קונסולת ה-Wii בתחילת חודש דצמבר. 

ה-Wii Mini צפויה להגיע בערכה מינימלית, שתכלול את הקונסולה בעיצובה החדש, סנסור בר, בקר Wii Remote Plus ותוסף נאנצ'ק. המחיר שלה עדיין לא ידוע, כמו גם קהל היעד של הקונסולה. סביר להניח שכל מי שרצה לקנות לעצמו Wii כבר עשה זאת, ומי שמשום מה עדיין לא עשה זאת ילך על היורשת שלה, ה-Wii U.

לא ברור כמה צרכנים פוטנציאליים ישתכנעו לרכוש לעצמם קונסולה ישנה ומיושנת רק בזכות העיצוב החדש - אבל אולי אם היא תגיע עם תג מחיר נמוך מספיק, היא תצליח למכור מספיק יחידות שיהפכו אותה למשתלמת.

כך או אחרת - עיצובים מחודשים לקונסולות הפכו בשנים האחרונות לעניין שבשגרה. הפלייסטיין 3 עוצבה מחדש פעמיים, ה-Xbox 360 גם קיבלה גירסה קטנה ודקיקה יותר, ואפילו ה-Wii  כבר עברה שינוי מינורי בעיצוב, עם הוצאת הגירסה השניה שלה לפני כשנה. 

 

אם השמועה נכונה, נראה שהפעם מדובר בשינוי גדול יותר לעיצוב הקונסולה, שככל הנראה יוצע למכירה עד שנינטנדו תפסיק לתמוך בקונסולה. 

ב-NintendoWorldReport טוענים שהם קיבלו את המידע אודות הקונסולה מרשת חנויות גדולה, ושהגירסה הקטנה של ה-Wii צפויה להגיע לחנויות ב-7.12.2012. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י