הרשמה

ה-Xbox 360 חורכת את שישי השחור

במיקרוסופט יכולים לחייך: מעל 750,000 קונסולות Xbox נמכרו ביום שישי השחור

 לא עוצרת לרגע: במיקרוסופט הציגו את נתוני המכירות של קונסולת ה-Xbox 360 במהלך השבוע של יום שישי השחור, אחד משבועות השופינג העמוסים ביותר באמריקה. במהלך השבוע, הצליחה מיקרוסופט למכור לא פחות מ-750,000 יחידות של קונסולת ה-Xbox 360 שלה. לא רע בכלל לקונסולה שחגגה החודש את יום הולדתה השביעי (!). 

איך הנתונים האלה מצטיירים לעומת התחרות? טוב מאוד. נינטנדו חשפה לאחרונה שהיא הצליחה למכור במהלך השבוע למעלה מ-1.2 מיליון קונסולות, אך במקרה שלה מדובר בארבע קונסולות שונות, לעומת האחת של מיקרוסופט.

ה-Wii U, קונסולת המשחק החדשה של נינטנדו, מכרה לבדה 400,000 יחידות "בלבד" (בנינטנדו מספרים שזה סך כל המלאי שנשלח לחנויות, כך הקונסולה לא היתה יכולה למכור יותר גם אם הביקוש בפועל היה גדול), בעוד ה-Wii הוותיקה מכרה 300,000 יחידות. ה-DS מכרה 275,000 יחידות, בעוד ה-3DS מכרה 250,000. בסך הכל, למרות שנינטנדו מכרה יותר יחידות במצטבר, ההישג של מיקרוסופט מרשים הרבה יותר - במיוחד כי מדובר בחומרה וותיקה אחת ולא במשפחה של מוצרים שחלקם חדשים בשוק.

 

במיקרוסופט מציינים שהם מרוצים ממכירות Halo 4, ושגם מכירות המנויים לשירות Xbox Live Gold גדלו ב-50% מאלה שנרשמו לפני שנה. יש לציין שבמהלך השבוע של יום שישי השחור התחילה המכירה הרשמית של קונסולות ה-Xbox 360 בישראל, עם תמיכה רשמית מצד מיקרוסופט ישראל - אך סביר להניח שנתון זה לא ממש השפיע על המכירות העולמיות בצורה משמעותית.

כעת, צריך להמתין ליום בו סוני תשחרר את נתוני המכירות שלה משבוע המכירות החשוב על זה כדי להכתיר את המנצחת ב"מירוץ הקונסולות לתקופת חג המולד 2012". 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י