הרשמה

Torchlight 2 חוצה את קו המיליון

דיאבלו 3 לא הפריע ל-Torchlight 2 להגיע לידיים של מעל מיליון גיימרים

 מצליח למרות התחרות: משחק התפקידים-פעולה Torchlight 2 חצה את קו מיליון העותקים שנמכרו, כך הודיע אולפן המשחקים Runic Games.

המשחק, הבלעדי ל-PC, הגיע להישג המכובד, למרות שיצא בסמיכות גדולה ל-Diablo III, אחד ממשחקי המחשב המצופים ביותר מאז ומעולם, ומתחרה ישיר באותו ז'אנר של Torchlight. למעשה, המפתחים של Torchlight מכירים טוב מאוד את דיאבלו - רבים מהם הם עובדים לשעבר של Blizzard North, האולפן שעבד על שני משחקי דיאבלו המקוריים.

אך למרות המשחק החדש בסדרת דיאבלו המוכרת והפופולרית יותר, גם Torchlight הצליח למכור לא מעט יחידות, ולהוכיח שיש מקום בשוק ליותר ממשחק תפקידים-פעולה-איזומטרי אחד. "שנת 2012 הייתה פשוט מדהימה, ואנחנו גאים להגיד שעברנו את קו מיליון היחידות! תודה לכם!", צייצו אנשי האולפן בטוויטר

 

מה השלב הבא בשביל Runic Games? לאחרונה, סיפר אחד מאנשי האולפן שככל הנראה הם לא יתחילו לעבוד על פרק נוסף בסדרת Torchlight, אלא על משחק חדש לגמרי. בעבר סיפרו אנשי האולפן שהם ממש רוצים לעשות משחק תפקידים המוני בעולם של Torchlight, אבל נראה שבשלב זה תוכניות אלו נגנזו לטובת המשחק החדש, שעדיין לא הוכרז רשמית.

מה שכן (כמעט) בטוח, הוא שגם המשחק הבא יפעל באותו ז'אנר. "אנחנו עדיין אוהבים משחקי תפקידים, בעיקר כאלה שגם כוללים פעולה", אמר בספטמבר מארש לפלר, אחד מעובדי האולפן. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י