הרשמה

הקינקט מוכר המון

מכירות הקינקט משתוות לשל ה-Xbox המקורית, ומתעלות על אלה של הגיימקיוב

 במיקרוסופט יכולים להיות מרוצים: ענקית המחשבים האמריקאית חשפה לאחרונה את נתוני המכירות המעודכנים של חיישן ה-Kinect שלה, ואין בכלל ספק שמדובר בהצלחה. המצלמה התלת-ממדית של קונסולת ה-Xbox 360 מכרה עד היום כ-24 מיליון יחידות ברחבי העולם.

לשם ההשוואה - סך מכירות כל קונסולות ה-Xbox המקוריות עמדו גם הן על 24 מיליון יחידות. מכירות קונסולת הגיימקיוב הכושלת הסתכמו רק ב-21.7 מיליון, מה שאומר שהקינקט הצליחה למכור יותר יחידות מהקונסולה הלפני-קודמת של נינטנדו. מכירות ה-Xbox 360 מסתכמות בשלב זה של חייה ב-76 מיליון יחידות.

במקביל לפרסום נתוני המכירות העדכניים, נפוצה שמוכה לגבי הגירסה הבאה של הקינקט, שככל הנראה תגיע ביחד עם קונסולת ה-Xbox הבאה. לפי השמועות, הקונסולה הבאה של נינטנדו תהייה חייבת ה-Kinect 2 כדי לפעול - מה שיהפוך את החיישן לחלק בלתי נפרד מהקונסולה, ולא לאביזר נלווה כמו היום.

 

הפיכת הקינקט להכרח ולא לרשות תוכל לעזור למפתחות המשחקים להטמיע תכונות קינקט במשחקים עתידיים שלהן מבלי לחשוש מפיצול של בסיס המשתמשים שלהן. היא גם תוכל לעזור למיקרוסופט להטמיע מנגנוני שליטה מתקדמים, הכוללים זיהוי תנועות קטנות וזיהוי קולי.

עם זאת - להכניס קינקט לכל קונסולה יוכל פוטנציאלית לעלות בהרבה מאוד כסף את עלות ה-Xbox הבאה - הן בכל הקשור לעלות הייצור של הקונסולה, והן לעלות שלה לצרכן.

בנוסף לנתונים על הקינקט וה-Xbox 360, מיקרוסופט שחררה גם נתונים לגבי השימוש בקונסולה. לפי החברה, יש לה בשלב זה 46 מיליון משתמשים רשומים ברשת ה-Xbox Live - גידול של 15 אחוזים מהמספר שהיא הציגה לפני שנה.  עם זאת, במיקרוסופט לא הסכימו לחשוף כמה מהמנויים הנ"ל רשומים גם לשירות ה-Gold.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:12 13.02.2013 | yossi465 yossi465

    מה לעזאזל נינטנדו קשורה?

    "הקונסולה הבאה של נינטנדו תהייה חייבת ה-Kinect 2 כדי לפעול - מה שיהפוך את החיישן לחלק בלתי נפרד מהקונסולה, ולא לאביזר נלווה כמו היום."

    ומה קשור הגיימקיוב?!

  2. 2

       | פורסם ע"י