הרשמה

שידור חי של Star Wars: Battlefront III צץ ברשת

האם עדיין יש סיכוי שהמשחק הלא-גמור יגיע לשוק?

המשחק שנדחה לא מעט פעמים ולבסוף בוטל, צץ אתמול מחדש ברשת בשידור באתר Twitch השידור הועלה ב-Live Stream בחסות Past To Present Online, המעלים גרסאות אלפא ובטא של משחקים לא גמורים או כאלה שפשוט נפלו בין הכסאות.

המשחק שהיה בחסות LucasArts ופותח על ידי FreeRadical, בוטל לפי מקורות בגלל בעיות תקציביות שלא איפשרו להוציא את המשחק לשוק. לטענת סטיב אליס, אחד ממייסדי FreeRadical, המשחק היה גמור ב-99% כשהוחלט לבטל אותו. קולות שונים יוצאים מהחטיבה הישנה שדווקא הולכים נגד דבריו של אליס. אחד מהעובדים בחטיבה אמר שהטענה ש-99% מהמשחק היה גמור מגוחכות ושהמשחק היה ב-75% סיום ושביטולו נבע מהחמצות חוזרות של מועדי הגשה.

בראיון עם אתר Eurogamer, דיויד דואק, אחד ממקימי FreeRadical אמר כי המשחק אכן לא היה בשלבי סיום בזמן שבוטל אך החזיק רעיונות טובים ומוצקים לעתיד המותג לפני ש"פסיכופטים ב-LucasArts רצחו את את הפרוייקט". כעת גורלו של Battlefront III עגמומי במיוחד, לאחר שאולפן LucasArts נסגר בחודש שעבר והביא לביטולם של כל הכותרים בפיתוח. הסיכוי היחיד של Battlefront III להגיע לשוק בשלב הזה הוא אם חברה מסויימת תחליט לרכוש את הזכיון ולהמשיך בפיתוח עד ההוצאה לאור המיוחלת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:13 05.05.2013 | Spell Touch Spell Touch

    וואיי איך אהבתי את הראשון

  2. 2

       | פורסם ע"י