הרשמה

State of Decay מוכר רבע מיליון ביומיים

זומבים יודעים לשבור קופות כשנמאס להם לנסות ללעוס אותן.

State of Decay, משחק פעולה-הישרדות בעולם פתוח, הגיח לעולם רק לפני יומיים וכבר מכר מעל רבע מיליון עותקים דרך רשת ה-Xbox Live. כך פורסם ע"י Undead Labs, חברת הפיתוח של המשחק. ב-State of Decay על השחקן להקים מחסה, לאסוף משאבים ולהגן על קבוצת השורדים שלו נגד מתקפות זומבים, כאשר אחד מהמאפיינים הייחודיים של המשחק הוא שמוות של דמות בחבורה הוא לצמיתות.

צוות Undead Labs הגיב לידיעה המשמחת בזו הלשון: "State of Decay שבר פה כל מיני שיאים. המשחק היחיד שמכר יותר מאיתנו ב-XBLA היה Minecraft. פשוט אי אפשר לתאר את ההרגשה במלים".

חברת Undead Kabs נוסדה ע"י ג'ף סטריין, מי שעמד בראש צוות הפיתוח של משחק התפקידים ההמוני המצליח World of Warcraft, שלמרות האטה מסויימת בפעילותו עדיין מגלגל רווחים עצומים לכיס של Blizzard. עושה רושם שנסיונו או כשרונו של סטריין הצליחו להפיק להיט חדש.

במקור, התכנית של סטריין הייתה לעשות מ-State of Decay כותר תפקידים המוני, אך הדבר לא התאפשר. המשחק הבא של סטריין, שנמצא בימים אלה בתהליכי פיתוח וידוע רק בשם הקוד Class4, ינסה להגשים את הפנטזיה של סטריין להשיק משחק תפקידים המוני בעולם פוסט-אפוקליפטי זומבי. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:47 11.06.2013 | ™DinAmit ™DinAmit

    תכתבו על TWD 400 DAYS!!!!

  2. 2

       | פורסם ע"י