הרשמה

נינטנדו מביעה עניין ב-Armikrog

האם החידוש ל-The Neverhood הקלאסי יגיע ל-Wii-U?

המשחק Armikrog, גרסת רימייק מודרנית למשחק הקאלט הקלאסי The Neverhood, עשוי להגיע לקונסולת ה-Wii-U הניידת של נינטנדו. כך נמסר בדף המימון של הפרוייקט ב-Kickstarter.

מייק דיאטז, אחד מהיוצרים השותפים לפרוייקט, הודיע באמצעות עדכון בדף ה-Kickstarter של הפרוייקט על ההתעניינות של חברת נינטנדו ב-Armikrog. "אחרי E3, יצרו איתנו קשר מנינטנדו ואנחנו דנים איתם באפשרות להוציא את Armikrog ל-Wii-U. כרגע עוד אין משהו קונקרטי לדווח עליו, אבל אנחנו מעודדים מההתעניינות של נינטנדו ורוצים לראות לאן זה יוביל".

לפי מצבו הנוכחי של קמפיין מימון המשחק ב-Kickstarter, הסיכוי שיוצרי Armikrog ישתפו פעולה עם ההצעה של הנינטנדו הולך וגדל - עד כה צבר הפרוייקט רק 656 אלף דולר כאשר קו המטרה שנקבעה עומדת על 900 אלף. כידוע, חוק ברזל ב-Kickstarter הוא שפרוייקט שאינו מגיע ליעד המימון שלו אינו מקבל אפילו פרוטה מהתרומות שצבר, והדד-ליין של Armikrog יפקע ביום חמישי הקרוב, ה-27 ליוני.

בין אם העסקה תצא אל הפועל ובין אם לא, לפחות נינטנדו עושה צעד בכיוון הנכון כדי להרחיב את ארסנל המשחקים השחוק שלה, שמותגיו הוותיקים כבר עושים לה יותר נזק מתועלת במכירות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:24 24.06.2013 | tomerc10 tomerc10

    רק אם המימון יגיע ל950 אלף אז המשחק יצא גם לווי יו.

  2. 2

       | פורסם ע"י