הרשמה

GTA V: סוני מתנצלת על הדליפה

Rockstar קוראת למעריצים להפסיק את הספוילרים

בלת ברירה, סוני הודתה היום שקבצי המשחק של GTA V אכן דלפו אל הידיים הלא הנכונות, והביעה את צערה בפני המעריצים על שטף הספוילרים שמציף את הפורומים ביומיים האחרונים. למעשה, הקבצים לא בדיוק "דלפו" אלא נמסרו מרצון על ידי סוני עבור המשתמשים שעשו הזמנה מוקדמת למשחק. למרות שהקבצים לא מאפשרים להיכנס למשחק עצמו, משתמשים הצליחו לדלות כמות גדולה של מידע מתוך הקוד ואפילו מתוך פס הקול של המשחק, שנחשף במלואו.

"באופן מצער, מספר אנשים שהורידו את הגרסה הדיגיטלית המוקדמת של GTA V דרך רשת ה-PSN באירופה הצליחו לשים את ידם על קבצי מקור של המשחק", כך כתבה סוני בבלוג הרשמי של PlayStation. "מאז הספקנו להסיר את הקבצים מהרשת, אך אנחנו מצטערים בפני חברת Rockstar וכל מעריצינו בעולם שנחשפו לספוילרים.GTA V  הוא אחד המשחקים המצופים ביותר של השנה, ואנחנו מצפים לראות השקה היסטורית".

מ-Rockstar נמסרה הודעה שאולי תגרום לכמה אנשים להתבייש: "כמו שאתם יכולים לדמיין, אנחנו מאוכזבים עמוקות מדליפות וספוילרים שמגיעים לפני ההשקה. GTA V הוא תוצר של שנים ארוכות של עבודה על ידי הרבה אנשים מסביב לעולם, ואנחנו נלהבים לחלוק אותו עמכם כמו שצריך ב-17 לספטמבר".

עצה שלנו? התרחקו מהספוילרים, וחכו בסבלנות ל-17 בספטמבר. אם יש משחק ששווה את זה, זה כנראה GTA V.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י