הרשמה

GTA V שובר שיא חדש: המשחק היקר בעולם

עלות הפיתוח הסתכמה ביותר מ-265 מליון דולר

GTA V עדיין לא יצא לחנויות אבל הוא כבר הוגדר כאחד המשחקים הטובים של השנה – וגם אם הוא לא יתברר כמשחק טוב, לפחות אפשר להגיד שהוא אחד המשחקים המצופים של השנה או אפילו של השנים האחרונות. היום, התברר לנו כי הוא גם אחד הפרוייקטים הכי גדולים של תעשיית הבידור בשנים האחרונות והזוכה המפוקפק בתואר "המשחק הכי יקר בהיסטוריה".

התקציב של GTA V, שעומד על 265 מליון דולר, עבר בהרבה את התקציב הממוצע למשחק AAA, שבד"כ לא עובר את ה-70 מליון. הוא גבוה פי 5 מהתקציב של Halo 3 ופי 4 מהתקציב של Skyrim. ואיפה GTA IV? גם הוא נחשב לאחד המשחקים היקרים בהיסטוריה עם תקציב של יותר מ-90 מליון אבל עדיין נמצא רחוק מאחורה כשמסתכלים על סכומי העתק שהוצאו על GTA V.

לפי השוואה שערך אתר WCCFtech, GTA V התברר לא רק בתור המשחק היקר בהיסטוריה אלא כאחד מהפרוייקטים היקרים ביותר של השנים האחרונות בתעשיית הבידור כולה, עם תקציב שהתעלה אפילו על "אווטאר" ו"הנוקמים", וכשמעליו נמצא "שודדי הקאריביים 3" עם תקציב של 300 מליון ועוד יותר מעליו נמצא "מלחמת העולם Z" הכושל עם תקציב מנופח של יותר מ-400 מליון דולר בתור אחד הסרט היקרים ביותר שצולמו אי פעם.

אז עכשיו כשאתם שוקלים אם לפתוח את הארנק בשביל GTA V, תוכלו לדעת שמאחורי ההשקעה הקטנה שלכם עומד תקציב עתק שכל מטרתו היה להפוך את המשחק לגדול יותר, חזק יותר ופשוט טוב יותר מכל משחק אחר. האם הביקורות למשחק יהיו בהתאם לתקציב המטורף? בשביל Rockstar ובשביל המעריצים – אנחנו יכולים רק לקוות שכן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:27 10.09.2013 | sagimi sagimi

    כתבה טובה, קונה בטוח.

  2. 2

       | פורסם ע"י