הרשמה

Child of Light – משחק תפקידים חדש של Ubisoft

מכתב אהבה למשחקי התפקידים היפניים, טריילר ראשון בפנים

בתחילת השבוע סיפרנו לכם על שלל המשחקים העתידיים ש-Ubisoft מתכננת להביא אלינו בשנה הקרובה, ולמרות שכבר הכרנו אותו בשם – לא ידענו הרבה על Child of Light. היום אנחנו מקבלים קצת יותר מידע על המשחק ואפילו טריילר ראשון כדי שיהיה לנו ממה להתלהב.

Child of Light יהיה "מכתב אהבה" למשחקי ה-J-RPG, או "משחקי התפקידים היפניים" כמו Final Fantasy, Chrono Trigger וכו'. מה שמייחד את משחקי התפקידים היפניים על מקבילם המערבי זה בעיקר צורת המשחק, שנוטה להיות מורכבת ומלאת רבדים ביחס למשחקי התפקידים המפותחים במערב. כמובן שישנם עוד מאפיינים כמו צורת סיפור והשתלשלות העלילה אבל במקרה הזה, Ubisoft בהחלט התכוונה למשחקיות – שתהיה קצת יותר מורכבת ממשחק התפקידים הממוצע שתראו היום.

המשחק יכלול חידות ופאזלים רבים, ויתנהל על פי תורות כמו כל J-RPG שמכבד את עצמו. למרות סגנון המשחק האיטי-יחסית, המערכת תעבוד על תזמון ותתגמל אותנו על תזמון התקפות מדויק. ולא רק זה – היא גם תאפשר לנו למנוע התקפות של האויב ולשלב מגוון אלמנטים על מנת ליצור את ההתקפה המושלמת כנגד כל אויב.

אחד החידושים במשחק שבד"כ לא קיימים במשחקי ה-J-RPG הוא האופציה להכניס עוד שחקן אל האקשן, שאומנם לא יקבל את מידת תשומת הלב של השחקן הראשי אך יוכל לסייע בקרב ולהפוך את חווית המשחק לחברתית יותר. בסך הכל, מדובר על אחד הכותרים היותר מעניינים של Ubisoft לתקופה הקרובה ובזכות המנוע של משחקי Rayman – אנחנו כבר יודעים ש-Child of Light יהיה משחק מרהיב ומספק ויזואלית.

Child of Light יגיע במהלך 2014 ל-PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One ו-Wii U. הסתקרנתם כבר? צפו בטריילר ההכרזה למטה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י