הרשמה

GTA Online - פרטים חדשים נחשפו

מעל 500 משימות בעולם שימשיך לגדול ולהתפתח עם הזמן

ימים ספורים לפני ההשקה המיוחלת, Rockstar חשפה בפנינו הר של פרטים חדשים על GTA Online, רכיב הרשת של GTA V. כל המידע העסיסי הזה פורסם בגליון החדש של מגזין Game Informer וכעת יש בידינו את כל הדברים שאתם צריכים לדעת על GTA Online.

מהחשיפה הראשונית של מצב רשת, גילינו כי מדובר בעולם שלם שיהיה מוקדש לנו ולעוד 15 שחקנים. העולם הזה יהיה עקבי ויתעצב לפי ההחלטות והמעשים שלנו. שחקנים יוכלו לנהל "צוות" של פושעים ולעבוד ביחד על מנת לשלוט על העיר, או ליצור כנופיות יריבות ולהילחם על השליטה. כעת, אנו מגלים ש-GTA Online יכלול מעל 500 משימות – חלקן לשחקן יחיד אך הרוב דורשות שיתוף פעולה של מספר שחקנים. העולם שלנו תמיד יהיה מלא בעזרת רכיב "שידוך" (Matchmaking) שידאג להוסיף שחקנים גם אם אין לנו הרבה חברים שמחוברים כרגע לרשת. במקביל, נוכל גם לבחור את השחקנים בעולם שלנו "אחד אחד" כדי ליצור חוויה איכותית ומהנה יותר. המטרה הראשית של כל שחקן תהיה לצבור כמה שיותר כסף וליצור שגרת חיים איכותית יותר ב-Los Santos.

מאחר ואנחנו לא לבד בעולם, כל הכסף הזה יצטרך להתחלק בין השחקנים בצורה כזאת או אחרת – מנהיג הצוות יכול להוציא מבצע שוד ולחלק את השלל בין חברי הקבוצה לפי ראות עיניו. הוא יוכל גם לבחור באופציה המסוכנת יותר ולהשאיר את המטמון לעצמו, אך שום דבר לא מונע מיתר הצוות להעניש את המנהיג החמדן ולשלוח אותו לישון עם הדגים. שחקנים יוכלו להרוג ולשדוד אחד את השני, ובתגובה – קורבן הפשע יוכל להוציא "חוזה" על השודד ולדאוג שהמקרה לא יחזור על עצמו. כדי למנוע או לצמצם מקרים של שוד, נוכל להפקיד כסף בכספומטים ולהשתמש בכסף הזה בכל זמן גם בלי למשוך אותו מהבנק.

אם השחקנים יחליטו לעבוד ביחד ולא אחד נגד השני, הם ימצאו מגוון פעילויות: השתלטויות עוינות על עסקים, שודים של כסף, תכשיטים או מכוניות, התקפת כנופיות וצמצום השליטה שלהן בעיר, טניס, גולף והרשימה ממשיכה. נוכל אפילו להזמין את החבר'ה לבית שלנו ולעשות מסיבה עם בירה, מוזיקה טובה וכמובן חשפניות. נוכל להיעזר במגוון דמויות איקוניות שהכרנו מהעלילה הראשית ולקבל מהן בונוסים מיוחדים או משימות בלעדיות. בנוסף, כל הכנופיות ה"מקומיות" יוכלו לפעול לטובת השחקנים ולעזור להם במשימות אם הם בקשר טוב איתן.

כל שחקן יחליט איך הוא רוצה להתקדם בסגנון החיים שלו ובבחירת הכישורים והיכולות, ושני אלה ישתלבו אחד עם השני באופן טבעי: אם, למשל, ניצור לעצמנו דמות שלא מעוניינת בהרבה כסף אלא רק במכוניות נוצצות, יהיה לנו קל יותר לשפר את יכולות הפריצה והנהיגה. הפרט אולי הכי חשוב בכל המבנה של GTA Online הוא שהכל ישב על על קהילת ה-Social Club של Rockstar ויקבל עדכונים שוטפים שימשיכו להוסיף עוד דמויות, פעילויות ואפילו איזורים גיאוגרפיים למפה הראשונית.

אז אם חיפשתם עוד סיבה לקנות את GTA V, כנראה שקיבלתם אותה. GTA Online יושק שבועיים אחרי GTA V, ב-1 לאוקטובר, ויהיה זמין לכל הרוכשים של GTA V.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:09 11.09.2013 | adartzt12 adartzt12

    מחכה כבר למשחק הזה.

    עוד 5 ימים ליציאה שלו.

  2. 2

    22:02 11.09.2013 | MilkoMaN MilkoMaN

    נשמע כמו המולטי הכי מושקע שיצא אי פעם!

  3. 3

       | פורסם ע"י