הרשמה

Valve הכריזה על ה-Steam Machines

מגוון מחשבים מיצרנים שונים, ויש גם קונסולה רשמית של Valve

בזמן שאנחנו אכלנו את ארוחת החג אתמול, Valve חשפה את ההכרזה השניה מתוך שלוש, כשהמטרה הסופית היא להביא את Steam לסלון שלנו ולסמוך עליו עם על תכני הבידור שלנו – אם זה משחקים, מוזיקה, סרטים וסדרות, תכנים מוזרמים על ידי שירותים (Netflix וכו') או תכנים שמגיעים מהרשת הביתית המקומית (מדיה סנטר). ההכרזה הראשונה היתה ה-SteamOS, מערכת הפעלה חינמית ומבוססת לינוקס שתרוץ על מחשבי-טלויזיה ותהיה נשלטת לחלוטין בעזרת שלט משחק (וגם עכבר ומקלדת למי שבקטע).

ההכרזה החדשה חשפה בפנינו סוף סוף את הגישה של Valve לגבי מה שאנחנו אוהבים לקרוא לו Steam Box – מחשב המיועד לטלויזיה שרץ על ה-SteamOS ונועד לתת לנו תחליף מוצלח ואפילו נעלה לקונסולה.Valve קוראת לזה "Steam Machines", ולמעשה – אין הרבה פרטים חדשים שלא ידענו בעבר. הקונספט הוא כזה: Valve לא רוצה לייצר קונסולה משל עצמה ולמכור אותה באופן בלעדי. במקום, היא נמצאת בשיתופי פעולה עם מגוון יצרני חומרה וכל אחד מהם ימכור באופן פרטי מחשב Steam Machine משלו. ככה, נוכל לרכוש את מחשב ה-Steam שמתאים לנו – אם זה מבחינת חומרה, יכולת שדרוג, גודל המארז ואפילו עיצוב חיצוני.

ומה לגבי הקונסולה הרשמית של Valve? ובכן, אכן קיים אבטיפוס לקונסולה כזו אבל אפילו בעמוד ההכרזה לא הוזכר אם Valve מתכוונת למכור ולייצר אותו באופן המוני או שמדובר באסטיפוס לצורכי בדיקות בלבד. ככה או ככה, 300 אנשים ברי-מזל יקבלו בהמשך השנה קונסולה כזאת עד הבית לצורכי בדיקה וכמובן הפצה של כל המידע הרלוונטי ליתר מליוני משתמשי Steam שלא עלו בגורל. אם גם אתם רוצים להיכנס לרשימה, תצטרכו לבצע מספר פעולות פשוטות כמו צבירת עשרה חברים ושימו ב-Big Picture Mode עם שלט משחק. את כל הפרטים תוכלו למצוא כאן, ואת הפעולות תצטרכו לבצע עד ה-25 באוקטובר.

אז מתי נוכל להתחדש ב-Steam Machine? החל מ-2014 יתחילו להגיע לשוק מחשבים מבוססי SteamOS מיצרנים שונים, כאשר לא ברור אם נוכל לרכוש גם את המכשיר היעודי של Valve. בנוסף, ברגע שמערכת ה-SteamOS תצא לאור, נוכל לקחת כל מחשב, להתקין עליו את מערכת ההפעלה החדשה ולקבל Steam Machine בלי להוציא שקל. מחר בערב בשעה 20:00 תיחשף ההכרזה האחרונה בחזון העל של Valve.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י