הרשמה

מי דאג ש-GTA V לא יגיע למחשב?

מנהל Intel צועק "קונספירציה!"

מנהל שיווק ב-Intel, כריס ר. סילבה (Cris R. Silva), אומר ש-GTA V יגיע בסופו של דבר ל-PC אבל טוען שמישהו מסויים שילם הרבה מאוד כסף כדי לשמור את ההשקה בלעדית לקונסולות.

סילבה מאשים בפגיעה בתעשיית המשחקים על ידי Rockstar ויצרניות הקונסולות, על כך שחברות המייצרות משחקים למספר פלטפורמות מחליטות להתעלם מהקיום של פלטפורמת ה-PC.

"מישהו שילם הרבה מאוד כסף כדי להבטיח שהכותר יהיה אקסקלוסיבי", כך אמר בראיון לאתר PCGamer. סילבה מאמין ששוק ה-PC יקבל את GTA V בזרועות פתוחות, אך הוא שכח להתייחס לחשש הגדול ביותר בהשקת משחקים למחשב – פיראטיות. לא שהיא לא קיימת גם בקונסולות, אבל אין ספק שב-PC היא קלה וזמינה יותר. בנוסף על כך, סילבה יצא נגד השארת Halo מותג בלעדי של Xbox לפני ששוחרר למחשב הביתי, בטענה שמניעת המשחק משחקי ה-PC פגעה במותג של Halo וכי ההמרה הגרועה של שני המשחקים הראשונים הפכו את המצב לאפילו יותר חמור.

"אם תסתכלו על ההכנסה המגיעה ממשחקי PC, היא מגיעה להכנסות בשווי עשרות מיליארדים של דולרים כל שנה. היא מגוונת ועשירה להפליא, ואלה הן הנקודות החזקות שלה."

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:17 09.10.2013 | WarFox89 WarFox89

    "מישהו שילם הרבה מאוד כסף כדי להבטיח שהכותר יהיה אקסקלוסיבי", כך אמר בראיון לאתר PCGamer."

    נכון מאוד !

    "אך הוא שכח להתייחס לחשש הגדול ביותר בהשקת משחקים למחשב – פיראטיות. לא שהיא לא קיימת גם בקונסולות, אבל אין ספק שב-PC היא קלה וזמינה יותר."

    הבולשיט הזה כבר לא תופס! הכל עניין של לדחוף אנשים לקנות קונסולות בגלל זה גם האקסקלוסיביים.

  2. 2

    07:10 10.10.2013 | Hollow Hollow

    איזה בולשיט זה שיש פיראטיות רק על המחשב יש אנשים שהורדו את המשחק לקונסולת וסיימו אותו עוד לפני שהמשחק יצא בכלל אז די אם הבולשיט הזה

  3. 3

    11:45 10.10.2013 | ImPact Design ImPact Design

    רוקסטאר אגב, הפסידו יותר כסף מהפיראטיות על האקסבוקס מאשר הפיראטיות על המחשב ב GTA IV.

  4. 4

    12:59 10.10.2013 | אור מנטש אור מנטש

    זה נכון שפיראטיות היא לא תירוץ למנוע ממשחק להגיע למחשב, אבל כשאנחנו מדברים על החלטות עסקיות שמתרחשות מאחורי הקלעים (כלומר האם המשקיעים ובעלי המניות יסכימו להקצות את המשאבים לפיתוח למחשב) - שם עדיין קיימת התפיסה המעוותת שפיתוח ל-PC הוא לא משתלם, בטח שלא כמו גרסאות הקונסולה. מבחינתם זה עדיין הימור מסוכן יותר מאשר "ללכת על בטוח" ולפתח לקונסולות בלבד.

    עוד דבר שצריך לקחת בחשבון (ולמדנו את זה מ-GTA IV) זה שרמת ואיכות הפורט למחשב עושות את ההבדל, ומשחק שקיבל פורט גרוע פשוט לא יזכה למכירות טובות.

    וחוץ מכל זה, אם אתם מספיק זקנים אתם בטח זוכרים את הפיאסקו של Hot Coffee עם San Andreas, שסימן את הפעם האחרונה ש-Rockstar מוציאה משחק GTA למחשב במקביל לקונסולות.

  5. 5

    19:05 10.10.2013 | Hollow Hollow

    ל-4 San Andreas לא יצא במקביל לקנוסולת הם הפסיקו להוציא משחקי GTA במקביל לקנסולת כבר במשחק השלישי ואני קניתי את San Andreas למחשב ביום שהוא יצא ויש לי עדין את המוד של Hot Coffee לפני שהם הסירו אותו (:

  6. 6

       | פורסם ע"י