הרשמה

פרטים חדשים נחשפו על The Order: 1886

סטימפאנק, מוטנטים ומלחמות עקובות מדם בשמו של המלך ארתור

מגזין Game Informer שיחרר בגליון האחרון שלו מספר פרטים נוספים על The Order: 1886, המשחק הבלעדי ל-PS4 המפותח ע"י Ready At Dawn ו-Sony Santa Monica, שהביאו לנו את משחקי God of War.

הסיפור של The Order: 1886 מציג עולם המערבב בין אירועים היסטוריים שהתחרשו במציאות לצד סיפורי פנטזיה ומדע בדיוני. למרות שהמשחק נחשף כבר בכנס E3 האחרון, במגזין נחשפו פרטים חדשים המציינים שבתקופה מסויימת של המין האנושי נוצר פיצול בין בני האדם, שהתחלקו לאחר מכן לאנשים רגילים ואנשים בעלי גנים שונים המעורבבים באלה של חיות. קבוצת אנשים זאת נקראת: "Half-Breeds", או "גזעים מעורבים".

אותו גזע חדש המאופיין ביכולות על אנושיות מחליט להכריז מלחמה על המין האנושי, עד שהמלך ארתור וחברי השולחן העגול מחליטים לשים לזה סוף. תגלית נוספת החשובה לתקופה היא "Black Water", כאשר מוזרקים הם מעכבים את תהליך ההזדקנות, מאפשרים למשתמש לחיות חיים ארוכים יותר ואת האפשרות להחלים מפציעות אנושות. ה-Black Water בסופו של דבר מאפשרים לחיילים להילחם למשך תקופות ארוכות יותר.

עד המאה ה-19, ה-Half-Breeds היו על סף הכרעת המלחמה לטובתם, אבל המהפכה התעשייתית שהביאה איתה את קדמת הטכנולוגיה תוכל להיות הקלף שישנה את המאזן לטובת בני האדם. עכשיו, אבירי השולחן העגול הממוקמים בלונדון, נשבעים להגן על הממלכה תחת פקודותיו של נגיד הממלכה ועל ידכם, גיבור המשחק סר גלהנד(Sir Galahad), אשר מאס בחייו ומתחיל להתערער על מקומו בעולם.

The Order: 1886 יצא במהלך 2014 בלעדית ל-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:04 10.10.2013 | WarFox89 WarFox89

    מזכיר את דיסהונורד

  2. 2

       | פורסם ע"י