הרשמה

"יום מושלם" - הפרסומת החדשה של ה-PS4

רכבת ההייפ קוראת לנוסעים האחרונים

אנחנו עדיין לא יודעים לגבי הקונסולות עצמן, אבל אם עושים השוואה בין מאמצי המדיה של מיקרוסופט לאלה של סוני – אין ספק שסוני וה-PS4 לוקחות ובגדול. בזמן שמיקרוסופט מתאוששת משורה של אסונות יח"צניים ואינספור התחרטויות ושינויי מדיניות, סוני עברה את התקופה האחרונה עם מינימום תקריות בעיתיות (טוב, אולי חוץ מ"פס המוות האדום" שהתגלה לא מזמן) וכעת הגיע הזמן שלה לפרוץ שוב למסך הטלויזיה עם עוד פרסומת לקונסולה החדשה.

הפרסומת החדשה מתבססת על השיר "Perfect Day", במקור של לו ריד ואחד השירים עם הכי הרבה קאברים שתמצאו אי פעם. בסרטון אנו רואים את השחקנים שרים אחד לשני בזמן שהם בעיצומו של מירוץ, יורים אחד בשני בתרחיש מלחמתי או עומדים בדו-קרב עם גרזנים וחרזות. המסר כאן הוא ש"יום של גיימינג עם ה-PS4 הוא יום מושלם", אבל מה שיותר עניין אותנו זו רמת ההשקעה הגבוהה של הפרסומת והמסע שלה בין כמה סוגי משחקים.

ועדיין, דווקא בזירה הזו אנו מצפים שמיקרוסופט תיתן פייט ראוי ותביא משהו אפילו יותר בומבסטי ויצירתי. אחרי הכל, היא כבר עשתה את זה עם ה-360 באחת הפרסומות הכי גאוניות  שיצאו באותה שנה (2005), בעיקר בזכות העובדה שהיא לא הראתה שמץ של משחקיות או אפילו את הקונסולה עצמה אלא רק את הקונספט של "כיף".

ה-Xbox One וה-PS4 מתוכננות להשקה במהלך החודש הבא, כשה-Xbox One  תושק ב-22 בנובמבר בארה"ב ובמדינות נבחרות, וה-PS4 תושק ב-15 בנובמבר בארה"ב וב-29 בנובמבר באירופה וגם בישראל. ה-Xbox One, אגב, תושק בישראל רק במהלך השנה הבאה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:39 15.10.2013 | weis29 weis29

    יהיו הרבה ימים מושלמים עם הקונסולה הזאת אני בטוח

  2. 2

       | פורסם ע"י