הרשמה

סרטון חדש מסביר על אביזרי הנהיגה הנתמכים ל-Xbox One

מייג'ור נלסון מסביר למה שווה להשקיע בהגה ודוושות איכותיים למשחק הנהיגה האהוב עליכם

סרטון חדש מבית מיקרוסופט חושף בפנינו את היכולות והיתרונות של אביזרי נהיגה ל-Xbox One. למרות השלט החדש של הקונסולה ומצלמת הקינקט שמסוגלת לקלוט כל תנועה, אין תחושה יותר מציאותית לחווית נהיגה מאשר לאחוז בהגה ולדרוך על דוושות – זאת כנראה הסיבה ששוק אביזרי הנהיגה עדיין משגשג, וזו בטוח הסיבה שנוכל לראות שני בקרי משחק חדשים ל-Xbox One המורכבים מהגה ודוושות.

ההגהים שהוצגו בסרטון הגיעו משתיים מהחברות החזקות ביותר בתחום – אחד של Mad Catz ואחד של Thrustmaster. שני ההגהים יהנו מאפשרויות קוסטומיזציה ומודינג רחבות, מה שיאפשר לנו להוסיף ולשנות את תצורת ההגה בצורות שונות. למשל, נוכל להוסיף מד מהירות שיתחבר ישירות להגה, להחליף את בסיס ההגה כך שיתאים לצורת המירוץ המועדפת עלינו  או לשנות את הסדר והמבנה של הכפתורים. עוד פיצ'ר מעניין הוא הזיהוי על ידי הקינקט – אם שני שחקנים משחקים ולכל אחד יש סידור כפתורים משלו, ה-Xbox One תדע לזהות את השחקן שאוחז בהגה ותתאים את העדפות המשחק שלו באופן מיידי.

אחד השיפורים המשמעותיים ביותר הוא פונקציית ה-Force Feedback – למרות שהטכנולוגיה הזו קיימת בבקרי הגה מתחילת דרכם, עם ה-Xbox One נוכל ליהנות מפידבק הרבה יותר מדויק ומציאותי. למשל, נוכל להרגיש כאשר הבלמים מתחילים להינעל בפניה חדה ונוכל גם להרגיש את מערכת ה-ABS נכנסת לפעולה כדי לשחרר את נעילת הבלמים. לבסוף, הוזכר שבקרי הנהיגה של ה-Xbox 360 לא ייתמכו על ידי ה-Xbox One – לא מפתיע במיוחד לאור העובדה שגם שלט ה-Xbox 360 הסטנדרטי לא ייתמך על ידי הקונסולה החדשה.

מה אתם חושבים על הדור החדש של אביזרי הנהיגה? האם הם שווים את ההשקעה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י