הרשמה

CoD Ghosts: במצב ה-Extinction נילחם בחייזרים

תמונות מודלפות חשפו את היורש למצב הזומבים

סדרת Call of Duty מפותחת למעשה על ידי שתי מפתחות, כשלכל מפתחת יש סגנון וגישה משלה למשחק – חברת Treyrach עבדה על משחקי ה-Black Ops ואילו Infinity Ward עבדה על משחקי ה-Modern Warfare וכמובן על Ghosts החדש. מעריצים רבים תהו האם יהיה מחליף למצב הזומבים במשחקי Black Ops – מצב הישרדותי זה שם ארבעה שחקנים במתחם הנתון תחת מתקפת זומבים שרק הולכת ומחריפה. למרות הגישה הריאליסטית של משחקי CoD, מצב הזומבים היה הצלחה היסטרית ונתן לשחקנים את האפשרות לשחק ביחד נגד המחשב במקום לשחק אחד נגד השני.

כבר יודענו ש-Ghosts יכלול מצב דומה ויאפשר לשחקנים להילחם נגד גלים על גלים של אויבים, אך לא היו לנו יותר מדי פרטים והכי חשוב – לא ידענו נגד מה נילחם בכלל. היום אנו מגלים כי מצב ה-Extinction יתן לנו להילחם נגד מפלצות חייזריות שנראות כאילו הן הגיעו ממשחק מד"ב כמו Starcraft או Mass Effect. המידע הזה הגיע מתמונות שדלפו לרשת וחושפות את מצב המשחק על ה-Xbox 360.

מהתמונות ניתן להבין שישנם כמה סוגי אויבים אך כולם נראים מפלצתיים למדי. נראה כי אחת המשימות שלנו במצב החדש תהיה לשמור על מכונת קידוח בזמן שהחייזרים תוקפים את התחנה. בנוסף, נראה שנוכל לבחור הפעם מבין מגוון של תפקידים (קלאסים), נשקים ובונוסים שונים כך שהקבוצה שלנו תהיה חזקה ויעילה יותר.

Call of Duty: Ghosts  יושק ב-5 בנובמבר עבור המחשב האישי, Playstation 3, Xbox 360, וה-Wii U, וגרסאות הדור-הבא יהיו זמינות עם השקתן בהמשך החודש.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י