הרשמה

CoD: Ghosts – הרזולוציה ב-PS4 גבוהה יותר מב-Xbox One

מעריצים החלו לבטל הזמנות מראש של ה-Xbox One

אם חשבתם שמלחמת הקונסולות הסתכמה באירועי ההכרזות ובכנסים השנה, טעות בידכם. המלחמה רק מתחילה, וגרוע מכך – היא עברה לזירה הרבה יותר מלוכלכת והרבה יותר בעייתית – זירת ההשוואות. עד כה, כל מה שידענו על הקונסולות החדשות זה מה שסוני ומיקרוסופט אמרו והראו לנו, אבל כעת הן מתחילות להגיע לידיים חיצוניות והאמת יוצאת החוצה. רק השבוע פורסמו מספר השוואות עם המשחק Battlefield 4 על שתי הקונסולות החדשות, עם ה- PS4 שהוכרזה בתור המנצחת המובהקת. החיסרון המרכזי של גרסאת ה-Xbox One היה ברזולוציה – בזמן שגרסאת ה-PS4 עבדה על רזולוציה טבעית של 1080p, גרסאת ה-Xbox One עבדה ככל הנראה על רזולוציה טבעית של 720p, שנמתחה לגודל של 1080p.

היום התברר כי המצב העגום זהה גם בכותר היריות המתחרה Call of Duty: Ghosts, והפעם אנחנו גם מקבלים אישור רשמי לכך שגרסאת ה-Xbox One תהיה נחותה: מארק רובין (Mark Rubin), מפיק המשחק, הבהיר בציוץ חדש כי גרסאת ה-Xbox One למשחק תהיה ברזולוציית 1080p שנמתחה מרזולוציה טבעית של 720p, ואילו גרסאת ה-PS4 תהיה ברזולוצייה 1080p טבעית.

אם אתם תוהים מה ההבדל לעזאזל, תחשבו על זה ככה: על ה-Xbox One אנחנו מקבלים את המשחק ברזולוציה מקורית של 1280x720, ואילו על ה-PS4 אנחנו מקבלים את המשחק ברזולוציה מקורית של 1920x1080. אם יש לכם מחשב גיימינג, נסו פעם אחת להריץ את המשחק האהוב עליכם ולראות איך הוא נראה על שתי הרזולוציות האלה. ספוילר – ההבדל הוא שמים וארץ.

אתר Product-Reviews כבר מדווח על מקרים רבים של ביטול הזמנות-מראש של ה-Xbox One, אבל אנחנו לא היינו ממהרים לפסול את הקונסולה של מיקרוסופט – ההיסטוריה מלמדת אותנו שלוקח זמן למפתחים ללמוד את מבנה הקונסולה ולרוב לוקח שנים עד שהם יכולים להוציא ממנה את המיטב. המשחקים הראשונים של הדור אמנם יראו טוב יותר על ה-PS4, אבל אסור לשכוח שזו מלחמה לטווח ארוך ואין לדעת מי תצא עם ידה על העליונה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:01 31.10.2013 | WarFox89 WarFox89

    ה-PS4 גם זולה במאה דולר וגם חזקה יותר ... אני בכלל לא רואה כאן מלחמה או השוואה - זה ניצחון מוחץ לסוני.

  2. 2

    17:02 31.10.2013 | sagimi sagimi

    האא האא האא האא XBOX DOWN

  3. 3

       | פורסם ע"י