הרשמה

ה-PS4 בביקורות: "שווה לקנות, אבל לא עכשיו"

הבעיה העיקרית - אין משחקים טובים עדיין

קונסולת ה-PS4 של סוני תושק החל ממחר ברחבי ארה"ב, ואתרי הגיימינג מעבר לים התחילו לפרסם את התגובות הראשוניות שלהן למכונת הדור הבא. אז עד שנשים את הידיים בעצמנו על היצירה החדשה של סוני, נצטרך להסתפק בביקורות של הענקית כמו Kotaku ו-Polygon. אז מה האתרים הגדולים חושבים על ה-PS4?

לפי ביקורות של האתרים Eurogamer, Polygon, Kotaku, Joystiq, Destructoid ו-CVG, ראינו הסכמה די גורפת לגבי היתרונות והחסרונות של ה-PS4, וגם הציונים היו פחות או יותר זהים עם ממוצע של 7.5 או הצהרת "שווה לקנות, אבל לא כרגע". בואו נתחיל עם היתרונות:

לפי כל הביקורות, ה-PS4 היא קונסולה קלה, דקה ושקטה שמתעלה בכל התכונות האלה על קודמתה, ה-PS3. היא לא מכשיר שמושך יותר מדי תשומת לב, לטוב ולרע. הממשק שלה נראה טוב בהרבה מזה של ה-PS3, ועיקר המיקוד הוא לשלב את כל הפונקציות של רשת חברתית יחד עם המשחקים האהובים עלינו. אחד הנושאים שהכי הדאיגו את המעריצים, חובת ההתקנה לכל דיסק משחק, התברר כמשהו מינורי ביותר, כאשר המשחק עולה באופן מיידי ומסיים את ההתקנה לחלוטין בזמן קצר.

בסך הכל, מדובר בקונסולה קלה ונוחה לשימוש שעושה מאמצים רבים לתת לנו חווית גיימינג חלקה ואינטואיטיבית יותר מבעבר. ולמרות כל אלה, המבקרים הסכימו על כמה דברים בעיתיים בקונסולה. שום דבר שהוא לא בר-תיקון, אבל סוני בהחלט תצטרך להגביר את המאמץ.

כידוע, ה-PS4 הגיעה עם הרבה אפשרויות קישוריות עם האחות הקטנה, ה-PS Vita. בעזרת ה-Vita ניתן לשלוט על ה-PS4 ולבצע פעולות שונות, וכן לשחק במשחקים תומכים על ה-Vita דרך ה-PS4 כל עוד שני המכשירים מחוברים לאותה רשת ביתית. כרגע, הפונקציה הזו עדיין לא במיטבה ויש הרבה בעיות בתפעול של משחקי PS4 דרך ה-Vita. החיבור לרשת הביתית חייב להיות חזק ואם הנתב שלכם רחוק מדי מהסלון, יתכן ולא תוכלו לנצל כרגע את המיטב שיש ל-Remote Play להציע.

הטענה העיקרית אצל כל המבקרים כלפי ה-PS4 היא שפשוט אין משחקי "חובה" בשלב הזה. כל משחקי ההשקה הם כותרים שאתם יכולים להסתדר מספיק טוב בלעדיהם, כולל Killzone: Shadow Fall שקיבל גם הוא ציונים פושרים בביקורות. לכן, המסקנה של רוב המבקרים היא שה-PS4 היא מערכת עם הרבה כוח והרבה פוטנציאל, אבל אם אתם מתכננים לרכוש אחת בעתיד – אין לכם מה למהר.

ה-PS4 צפויה להגיע לישראל בצמוד להשקה האירופאית ב-29 לחודש. מה אתם חושבים על ה-PS4 בשלב הזה? קניית חובה או שאפשר להסתפק ב-PS3 בחודשים הקרובים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:17 14.11.2013 | goldyex goldyex

    אני כבר קניתי...לא יודע מה איתכם

  2. 2

    21:55 14.11.2013 | sagimi sagimi

    יש לה את המפתחים הבלעדיים הכי חזקים

  3. 3

       | פורסם ע"י