הרשמה

נתונים ראשוניים: ה-Xbox One הובילה במכירות "יום שישי השחור"

ואיזה משחק הוביל במכירות?

בסוף השבוע האחרון חגגו ברחבי העולם לא את חג ההודיה אלא גם את "יום שישי השחור" - טירוף הקניות שהופך את מלאכת הקניות לחג המולד קצת יותר כלכלית. השנה היה Black Friday מלהיב במיוחד עבור הגיימרים עם ההשקות של ה-Xbox One וה-PS4, ושתי הקונסולות זכו לנתוני מכירות מעל המצופה ביום הקניות הגדול. אבל איזו קונסולה הצליחה יותר במכירות?

לפי נתונים ראשוניים שרוכזו בבלוג של InfoScout, הקונסולות של מיקרוסופט היו בראש המכירות והיוו לא פחות מ-61% מסך כל הקונסולות שנמכרו, עם 31% ל-Xbox One ו-30% ל-Xbox 360. הפלייסטיישן 4, לעומת זאת, מכרה רק 15% מהקונסולות. הנתונים האלה הגיעו משתי רשתות מובילות בארה"ב - Walmart ו-Target, בהן נבדקו כ-83,000 קבלות של מוצרי גיימינג שונים שנקנו ב"יום שישי השחור". האתר הסביר שלפי המחקר שלו, Xbox אמנם מובילה בגדול אך יש עוד הסברים להפרש חוץ מהעדפה - נראה כי ה-PS4 היתה פחות זמינה ברשתות אלה ולכן יכול להיות שהרבה קונים שרצו לרכוש PS4 הלכו הביתה מאוכזבים. בנוסף, ה-Xbox 360 מכרה כמויות עתק בעקבות הנחה ברשת Walmart שהוזילה את הקונסולה ל-99$ בלבד.

לפי הנתונים, 85% מהקונים מתכננים לרכוש לפחות שני משחקים בתקופת החגים, וסך מכירות המשחקים עקף את ההוצאות על הקונסולות עצמן. ובמקום הראשון במכירות המשחקים? ניחשתם נכון, המנצח הוא כמובן Call of Duty: Ghosts שישמח לדחוף ל-Battlefield 4 בפרצוף את העובדה שהוא אפילו לא נכנס לרשימת ה-20 המובילים.

מה אתם חושבים על הנתונים? מהי הקונסולה העליונה לדעתכם?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:19 01.12.2013 | sagimi sagimi

    איזה גרף יפא יצא לך
    פרבולה בוכה XD

  2. 2

    14:04 01.12.2013 | Psychoticat Psychoticat

    לדעתי הסיבה העיקרית שמכירות ה-PS4 נמוכות משמעותית מאלה של ה-Xbox1 היא הפאשלה של סוני והקונסולות התקולות. נוצר מצב של רולטה רוסית, אף אחד לא ישלם מכספו ויסתכן בלקבל מוצר פגום.

  3. 3

    16:16 02.12.2013 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    מיקרוסופט שולטת באמריקה

  4. 4

       | פורסם ע"י