הרשמה

נחשף הקאסט לסרט Warcraft

קולין פארל לא ברשימה, בן פוסטר ("פנדורום") וטרוויס פימלי ("ויקינגים") דווקא כן

אנחנו חייבים להודות - זה מרגיש קצת מוזר לדבר כל כך הרבה על סרט שעומד לצאת רק ב-2016 ושנועד בכלל לכישלון מעצם היותו סרט-המבוסס-על-משחק, אבל Warcraft עושה רושם לאורך כל הדרך כאילו הוא הסרט שיוכיח אחת ולתמיד שעלילה מצוינת יכולה לעבור ממשחק לסרט. לא מזמן שמענו שהסרט המצופה  נדחה מדצמבר 2015 למרץ 2016, אך היום אנו זוכים לחדשות יותר טובות - סוף סוף הוכרז הקאסט ה(כמעט) מלא לסרט המבוסס על יקום Warcraft של Blizzard - והוא נראה נהדר!

אתר Slashfilm קיבל את כל המידע: קולין פארל, אחד השמות הראשונים שצצו בקאסט השחקנים, דווקא לא הוזכר ברשימה למרות שהוא מעורב איכשהו בסרט ואף הודה שהוא קרא את התסריט וחשב שהוא "ממש מגניב". אבל למה להתרכז בשלילי? השחקנים שכן הוכרזו הם: בן פוסטר ("אקס-מן: המפלט האחרון", "פלאש פורוורד", "מתחת לאדמה"), טרוויס פימל (הגיבור בסדרה "ויקינגים"), פאולה פאטון ("משימה בלתי אפשרית 4", היטץ'"), טובי קבל ("זעם הטיטאנים", "סוס מלחמה"), רוב קזינסקי ("דם אמיתי", "פאסיפיק רים") ודומיניק קופר ("קפטן אמריקה").

הסרט Warcraft יעסוק במגע הראשון בן בני האדם לגזע האורקים, ויוצג כמו סרט מלחמה הוגן במיוחד המציג את שני הצדדים באופן שווה, ויתן לנו להתחבר גם לגיבורים האנושיים וגם לאלה האורקים.

Warcraft צפוי להגיע לבתי הקולנוע במרץ 2016. עכשיו זה הזמן להתחיל לנחש - אילו מהשחקנים יצטרפו למחנה האנושות ואילו יעברו לצד האורקים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י