הרשמה

VGX 2013 - כל הטריילרים והמידע החדש

Titanfall, The Witcher 3, Quantum Break ועוד!

אירוע ה-VGX כבר מאחורינו, וחוץ מחלוקת פרסים למשחקים הטובים ביותר של 2013 - קיבלנו גם הצצה לכמה מהמשחקים המצופים ביותר של הדור הבא. אז קחו משהו קטן לנשנש, הישענו אחורה ותהנו מהפצצת טריילרים איכותית במיוחד!

Titanfall

בתור המשחק המצופה של השנה, פרטים חדשים על Titanfall היו אחד האירועים המצופים ביותר בשידור כולו ולמזלנו קיבלנו טעימה לא רעה בכלל מהמשחק - שני טיטאנים חדשים הוכרזו, ה-Ogre וה-Stryder. מרגע שנפתח במשחק את אותו טיטאן, נוכל להשתמש בו כרצוננו ולקחת אותו איתנו לקרב כמו שאנחנו לוקחים את הנשק האהוב עלינו במשחק כמו Call of Duty. שני הטיטאנים שהוצגו מראים גישות שונות לקרב - נוכל לקחת טיטאן כבד המסוגל לספוג הרבה אש ולחסל כל מה שעומד ברדכו, או לחלופין לקחת טיטאן קל ומהיר שמפצה על המחסור במיגון כבד ביכולות תמרון והתחמקות. המשחק יגיע אלינו במרץ 2014 עבור ה-PC, Xbox 360 וה-Xbox One.

The Witcher 3

משחק התפקידים המצופה קיבל טריילר חדש ומרהיב אך לצערנו לא קיבלנו הרבה מידע או אפילו תאריך יציאה לכותר החם של CD Projekt. בטריילר תוכלו לראות לראשונה את "האיש הרע" של המשחק, שיקשור את העלילה העצומה ויביא לסיום הטרילוגיה של גארט צייד המפלצות.

Thief

משחק ההגנבות החדש של Square Enix נותן וייב מיוחד שמשלב בין Dishonored לסדרת Assassin's Creed. בטריילר החדש אנו מקבלים הצצה לעלילה ומבינים שהגיבור שלנו כבר לא עושה את מה שהוא עושה מתוך תאוות בצע - הפעם יש לו סיבה אמיתית ועמוקה בהרבה.

Tom Clancy's The Division

מאז ש-The Division הוכרז בכנס E3 השנה, הוא הספיק לקבל את התואר הלא-רשמי "המשחק ההמוני המצופה ביותר של 2014" -זאת למרות שבקושי קיבלנו עליו פרטים. הפעם לא קיבלנו פרטים חדשים על העלילה או על העולם עצמו אך קיבלנו הצצה למנוע ה-SnowDrop העוצמתי, שיהפוך את עולם המשחק לאורגניזם חי ונושם. העולם ישתנה ויתעצב מסביבנו, וכל האפקטים מסביב והחישובים שקורים מאחורי הקלעים נועדו להכניס אותנו עמוק יותר לחוויה ולגרום לנו להרגיש חלק מניו-יורק הפוסטאפוקליפטית. The Division יגיע אלינו ב-9 לדצמבר 2014.

Destiny

משחק הרשת המצופה של Bungie קיבל לא רק טריילר אלא גם תאריך יציאה - המשחק יגיע אלינו ב-9 לספטמבר, ויקבל השקת בטא בפרופיל-גבוה (עם מעל ממליון שחקנים) כבר בקיץ 2014. בטריילר החדש תוכלו לקבל הצצה ראשונית לנשקים, רכבים, אויבים והאיזורים המגוונים שנחווה במהלך המשחק. המסר הגדול של הטריילר הוא "גיוון", וב-2 דקות תוכלו לראות המון דברים שונים שמוכיחים שיש ל-Destiny הרבה מה להציע, לא משנה איזה סוג של שחקן אתם.

Quantum Break

עד כה, מההסתכלות על Quantum Break יכלנו לחשוב שמדובר במשחק-סרט אינטראקטיבי בסגנון Beyond: Two Souls, אבל סוף סוף קיבלנו הצצה ראשונה למשחקיות וגילינו שמדובר בכלל במשחק יריות! סם קליי (Sam Clay) וחברת Remedy עובדים על משחק שיתן לנו לא רק חווית יריות מצוינת אלא חווית בידור חדשנית שלא נראיתה עד כה - משחק המשולב בסדרת טלויזיה עם הרבה אקשן והחלטות גורליות. במשחק תהיה לנו את האפשרות לשלוט ולעצב את הזמן, מה שיאפשר לנו לנצח כל קרב - כל עוד ננצל את כחותינו בחוכמה. בתור משחק שמגיע אלינו מהיוצרים של Max Payne ו-Alan Wake, אנו מקבלים בברכה את מרכיב היריות ב-Quantum Break. בהחלט נקודה חזקה ל-Xbox One!

עכשיו אחרי שראיתם את כל הטריילרים החדשים, ספרו לנו - מה המשחק שאתם הכי מצפים לו לשנה הבאה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י