הרשמה

Gran Turismo 6 כושל במכירות

מה השתבש במשחק המצופה של Polyphony?

משחק המירוצים המצופה Gran Turismo 6 יצא השבוע ל-PS3 והיה צפוי למכור כמות מכובדת של עותקים - בטוח יותר מקודמו, Gran Turismo 5 שיצא לאותה קונסולה לפני כ-3 שנים. התנאים היו פחות-או-יותר מתאימים להשקה גדולה: GT6 הוא המשחק הגדול היחיד שיצא השבוע, וכנראה מוגדר בתור משחק ה-AAA האחרון שיגיע בלעדית ל-PS3. במקביל, קונסולות הדור הבא עדיין נחשבות יקרות מדי עבור חלק גדול מהגיימרים, וחוסר היכולת שלהן להריץ משחקים של הדור הקודם מונעות משחקנים רבים לעשות את המעבר כל כך מהר.

אז מה הביא לתוצאה העגומה של 55,000 עותקים בלבד שנמכרו באנגליה בשבוע ההשקה? אנחנו לא יודעים, אבל GT6 הצליח למכור רק חמישית עותקים מקודמו, Gran Turismo 5, בשבוע הראשון להשקה.

הנתונים, שפורסמו על ידי אתר Eurogamer, בהחלט לא נראים טוב עבור Polyphony וסוני אך אולי עוד יש תקווה - מספר העותקים שנמכרו מתייחס לעותקים פיזיים בלבד, כך שאולי ההבדל הגדול הוא שרוב הגיימרים מעדיפים לרכוש את המשחק דרך ה-PSN מאשר ללכת עד לחנות.

מה אתם חושבים על הנתון הנמוך של GT6?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:48 09.12.2013 | sagimi sagimi

    אני חושב ש.....
    אין הרבה מגיבים לאחרונה
    (:

  2. 2

    22:27 09.12.2013 | אבינר אבינר

    היום הכל עובר לרכישות מקוונות.. וזה גם יותר משתלם בד"כ כי זה יותר זול, ולא צריך לחכות או ללכת לקחת עותק פיזי.. אז רוב הסיכויים שהמכירות הרציניות יותר יהיו באינטרנט..

  3. 3

       | פורסם ע"י