הרשמה

למה Tomb Raider לדור הבא עולה 60$?

המפתחת: "Tomb Raider זה משחק אדיר"

משחק האקשן\הרפתקאות Tomb Raider הושק במרץ השנה עבור ה-Xbox 360, PS3 והמחשב. למרות שהמשחק קיבל ביקורות אוהדות, כבר עבר די הרבה זמן מהשקתו וניתן היום לרכוש אותו עבור הקונסולות במחירים שנעים סביב ה-30$ ומטה, או למחשב במחירים שהגיעו גם ל-5$ בלבד. אז למה גרסאת ה-Definitive Edition עבור קונסולות הדור הבא הוכרזה במחיר מלא של 60$?

Tomb Raider: Definitive Edition היא גרסה מחודשת של המשחק עבור קונסולות הבא, והאטרקציה המרכזית שלה היא הגרפיקה - שתהיה יותר דומה למה שראינו על המחשב, או במילים אחרות - מרהיבה ומציאותית. מפתחי המשחק ב-Crystal Dynamics ניסו לענות על השאלה הקשה בפורומים של המפיצה Eidos. כשנשאלו על ידי אחד הגולשים אם זה "הוגן מצידם לגבות מחיר מלא על שדרוג שיצא כל כך קרוב להשקה המקורית", הם ענו: "זו שאלה מצוינת ולמרות שאין לי שליטה על המכירות או המחירים, מה שאני כן יודע זה ש-Tomb Raider זה משחק אדיר. הוא קיבל הרבה מועמדויות והרוויח מעריצים רבים שדוחפים אותנו תמיד לתת את הטוב ביותר ולדחוף את עצמנו לעשות יותר. אז זו היתה 'רק מתיחת פנים' ובנוסף היינו רק מוכרים את זה על הפלטפורמות שכבר היינו בהן, הייתי מבין את הנקודה. אבל אנחנו מוכרים אותו לפלטפורמה חדשה לגמרי, עם המון עבודת פיתוח שהושקעה בהתאמה לקונסולות הדור הבא; עם התוספות החדשות של אסתטיקה, פיזיקה, חלקיקים, תאורה וכל היתרונות של הפלטפורמות החדשות - אני לחלוטין עומד מאחורי ההחלטה להציע את גרסאת ה-Definitive Edition בצורה זו."

לצורך השוואה, גם Injustice: Ultimate Edition עבור ה-PS4 הושק במחיר מלא של 60$ למרות שההבדל היחידי בינו לבין גרסאת הדור הישן היא שיפורים מינוריים בגרפיקה. מה אתם חושבים? האם זה מוצדק לגבות מחיר מלא על משחק רק בגלל שהוא יצא לקונסולה חדשה עם גרפיקה ברמה של מחשב?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י