הרשמה

Evolve - הפרטים העסיסיים נחשפו

"התפתחות" זה שם המשחק

מוקדם יותר השבוע פורסמה הכריכה של מגזין הגיימינג Game Informer וחשפה את משחק היריות הקואופרטיבי\תחרותי Evolve יחד עם כמה פרטים קטנים יחסית. היום, לאחר שהגליון פורסם במלואו, קיבלנו את הפרטים המלאים על משחק היריות החדש מהיוצרים של Left 4 Dead והמפתחים של Counter Strike המקורי.

כאמור, המשחק יתבסס על קרבות של אחד נגד ארבעה - חייזר עוצמתי שיכול להתפתח במהלך הקרב נגד ארבעה חיילים שינסו לעצור אותו. כל קרב יתרחש על כוכב אחר ויכלול משימות שונות עבור שני הצדדים, אם כי המטרה של החייזר בדרך כלל תהיה פשוט לחסל את ארבעת החיילים בו זמנית (לפני שהם עושים Respawn וחוזרים למשחק) - במקרה הזה הוא גם ינצח באופן מיידי. החיילים יכולים לנצח פשוט על ידי חיסול החייזר.

לחיילים יהיו ארבעה תפקידים ביניהם נוכל לבחור: החובש (Medic) יוכל לרפא ולהחזיר לחיים את חבריו או פשוט לצלוף מרחוק עם רובה הצלפים שלו; התמך (Support) יוכל לתת בונוסים שונים לחברי הצוות; חייל הסער (Assault) יגיע עם מיגון נוסף ויכולות שעושות הרבה נזק, והממלכד (Trapper) יוכל "לכלוא" את החייזר במעין זירה שמונעת ממנו לברוח. לכל החיילים יהיה משגר אישי (Jetpack) שיעזור להם לבצע התחמקויות ולהגיע ממקום למקום בזריזות.

היכולות של החיילים נשמעות מאוד חזקות, אבל כמה חזק יכול להיות החייזר נגד ארבעה שחקנים שעובדים ביחד? ובכן, החייזר יתחיל די קטן וחלש אך יגדל ויתפתח במהלך הקרב על ידי אכילת החיות המקומיות - חלקן יכולות מסוכנות מאוד ולא קטנות בכלל. עם כל "התפתחות", החייזר יקבל יכולת חדשה ולבסוף יוכל להטיח סלעים בחיילים, לירוק אש ולזרוע הרבה מאוד הרס. החייזר הראשון שהוכרז, "גוליית", יגיע לגובה של 9 מטר בשיא ההתפתחות שלו ומתואר בתור שילוב בין קוף, נחש וזנומורף (החייזרים של "הנוסע השמיני). בהתחלה הוא יוכל רק לטפס על קירות ולהרביץ לחיילים מטווח אפס, אך עם הזמן הוא יהפוך לאיום שלא כדאי להתעסק איתו.

ככל שאנחנו לומדים יותר על Evolve, אנחנו מתלהבים ממנו יותר. עכשיו נותר לחכות לטעימה מהמשחקיות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:30 10.01.2014 | WarFox89 WarFox89

    מדיק עם רובה צלפים?! זה משהו חדש ...

  2. 2

       | פורסם ע"י