הרשמה

שמועה: ה-Xbox One מגיעה לארץ באוקטובר

יחד עם דגם חדש, לבן וחסר כונן דיסקים של הקונסולה

זה לא נדיר שאנו רואים שמועות עסיסיות בפורומים של NeoGAF, אבל נראה שהפעם זה יצא משליטה! בשעות האחרונות נחשפה ערימה של שמועות על עתיד ה-Xbox One. המידע הגיע ממקורות מהימנים שחלקו חלק מהמידע עם אתר הטכנולוגיה האמין The Verge. בדיון ב-NeoGAF שנקרא "דליפות של Xbox One בכל מקום" נחשפו תאריכי יציאה של משחקים, תאריכי השקה של ה-Xbox One במדינות שעדיין לא זכו להשקה ואף הבשורה המיוחלת על הדגם הלבן, שיושק לציבור הרחב בהמשך השנה עם חומרה קצת שונה.

לפי המידע שהודלף, ה-Xbox One תושק ברחבי העולם בשני צעדים: הצעד הראשון יתרחש באפריל ויוסיף מדינות רבות במזרח ובאירופה כמו רוסיה, יפן, קוריאה, פינלנד, שוודיה ועוד. הצעד השני יתרחש באוקטובר ויוסיף מדינות במזרח התיכון ואפריקה כמו איחוד האמירויות, מצרים, ערב הסעודית וכמובן - ישראל. מיקרוסופט ישראל עדיין לא הגיבה על השמועה אך כנראה שלא נקבל אישור על כך בזמן הקרוב.

בנוסף, באוקטובר צפויה להיות השקה עולמית של הדגם הלבן של ה-Xbox One, שיגיע ללא כונן דיסקים אך יתהדר בכונן קשיח של טרהבייט (כפול מהכונן הנוכחי של 500 ג'יגה). לא נחשף מחיר לקונסולה הלבנה, ולא ידוע אם היא תהיה זמינה עבורינו בישראל.

אנו נמשיך להביא עוד מידע מהפצצת ההדלפות בהמשך היום, אבל אלה הדברים החשובים ביותר. מה אתם חושבים על השמועה ועל תאריך ההשקה בארץ באוקטובר?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:27 30.01.2014 | pewdiepie pewdiepie

    עדיף לחכות..............................

  2. 2

       | פורסם ע"י