הרשמה

Titanfall - רק שלושה טיטאנים יהיו זמינים בהשקה

האם זה אומר שנצטרך לשלם בנפרד על היתר?

מגזין Dualshockers התכבד בלראיין את וינס זמפלה(Vince Zampella) מ-Respawn האחראי על Titanfall. זמפלה הסביר למגזין על החששות והמחשבות שלו לגבי השקת המשחק. כשנשאל האם הוא מתרגש מהשקת המשחק, אמר: "כן, התרגשות מעורבבת עם פחד. אנחנו רוצים שההשקה תהיה חלקה ככל האפשר. הבטא אמורה לעזור".

בעזרת בדיקות הבטא שהחברה מריצה, ההשקה של Titanfall אמורה להיות חלקה ונוחה יותר ככל שאפשר. זמפלה הבהיר שלמרות שבבדיקות האלפא של המשחק החברה לא הרשתה להעלות סרטונים לרשת, בבדיקות הבטא משתמשים יוכלו לעשות זאת באופן חופשי אז צפו להפצצת סרטוני משחקיות ביוטיוב.

אבי הפ(Abbie Heppe), המנהל הקהילתי של Titanfall, הצטרף לראיון ונידב מידע נוסף. השקת המשחק תלווה רק בשלושה טיטאנים. בהתחשב בעובדה ששלושת הטיטנים מכסים את שלושת סוגי התקיפה(Light, Medium, Heavy), זה דווקא נשמע הגיוני. את הטיטאנים עצמם אתם כבר אמורים להכיר: ה-Ogre וה-Stryder הם הכבד והקל: הראשון איטי בשטח אך מגיע עם שריון משופר וכוח אש עצום, והשני יכול להתנייד בשטח ולצוד מטרות יחידות, אך לוקה במיגון. בין שני אלה עומד Atlas, הטיטאן המאוזן שמגיע עם שילוב של כוח אש מרשים ושריון שעושה את העבודה מבלי להכביד יותר מדי על יכולות התמרון.

חברת Respawn תעדכן בקרוב מתי יתחילו בחינות הבטא של המשחק, ודרישות המשחק המינימליות למחשב כבר פורסמו לכבוד המאורע.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י