הרשמה

המשחק Flappy Bird ירד מהאוויר והאינטרנט משתגע

איומים ברצח ועותק של המשחק ב-90,000$

משחקי מובייל בדרך כלל לא נחשבים לנחלתם של הגיימרים, אבל אם במקרה יצא לכם להוריד את הלהיט האחרון Flappy Bird - האייפון שלכם עשוי להיות שווה הון. משחק המובייל הקשה-עד-דמעות צבר מוניטין מטורף בשבועות האחרונים והפך ללהיט ענק, אך היוצר שלו החליט לאחרונה שהמשחק "לא עושה לא טוב" והודיע לעולם אתמול שהוא מוריד את המשחק מהאוויר. כעת, כש-Flappy Bird לא נמצא יותר בחנות באפליקציות, האינטרנט קצת התחרפן והביא לנו כמה סיפורים מוזרים אך לא ממש מפתיעים.

כמו שקורה הרבה פעמים עם אבדן, אחד הסימנים הראשונים הוא כעס. וכמו שאתם יכולים לתאר, האחד שספג את כל הכעס הוא יוצר המשחק, Nguyen, שקיבל איומים והודעות נאצה בטוויטר מאז ההכרזה על הורדת המשחק שלשום. אחת הדוגמאות היא "כדאי לך מאוד לא למחוק את Flappy Bird כי אני ארצח אותך", והתגובות האחרות לא פחות רעות. עד עכשיו לא ממש ברור למה היוצר החליט לחסל את המשחק - לפי הדיווחים הוא עשה עשרות אלפי דולרים בזמן קצר ויכל להמשיך לרכוב על ההצלחה הזאת למשך חודשים. המשחק ספג הרבה ביקורת על כך שהוא שעתק חלקים מסופר מריו וקונספטים של משחקים אחרים, אך Nguyen טען שאין קשר בין הטענות הללו לסגירת המשחק. בינתיים, ה"כפילים" חוגגים ותוכלו למצוא עשרות משחקים מועתקים שמנסים לרכוב על ההצלחה של Flappy Bird.

ואם במקרה אתם פשוט חייבים את המשחק ומוכנים לשלם כל מחיר עבורו, תהיו בטוחים שזה אפשרי אך ממש לא זול. אתר המכירות הפומביות Ebay הוצף ביממה האחרונה במכשירים הנמכרים עם המשחק Flappy Bird עליהם. המחירים נעים בין 650$ ל-90,000$ וכוללים כמובן גם את האייפון עצמו. כנראה שככה נראה חפץ אספנות נדיר בעידן הדיגיטלי.

נתקלתם בעוד סיפור או תופעה מוזרה מאז הירידה של Flappy Bird מהאוויר? שתפו אותנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:38 10.02.2014 | Hollow Hollow

    עכשיו רק שימחקו את קנדי קראש והעולם יהיה מקום טוב יותר

  2. 2

    15:16 11.02.2014 | roiatia roiatia

    חחחח צודק

  3. 3

       | פורסם ע"י