הרשמה

האביר האפל חוזר עם Batman: Arkham Knight

מאת המפתחת המקורית של Arkham City ו-Arkham Asylum

אחרי שמועות שהסתובבו באינטרנט בשבועיים האחרונים, סוף סוף אנו זוכים להכיר את המשחק הבא, והאחרון, בסדרת המשחקים המצוינת Batman Arkham - הכירו את Batman: Arkham Knight. המשחק החדש הוכרז בגליון האחרון של מגזין Game Informer, ולפי המידע החדש הוא מגיע עם כמה חידושים מבורכים וצפוי להיות המשחק החדש והמקורי ביותר מאז הכותר הראשון - Arkham Asylum.

השינוי הראשון והמסקרן הוא בגזרת הגרפיקה - עד כה משחקי Batman Arkham פותחו לקונסולות הדור הישן ולמחשב, אך Arkham Knight יהיה כותר בלעדי לדור הבא ויושק אך ורק עבור המחשב, ה-Xbox One וה-PS4. המשמעות היא שאנו יכולים לצפות למשחק המרשים והמרהיב ביותר עד כה. עוד שינוי שהמעריצים ישמחו לגלות הוא שהכותר החדש מפותח על ידי Rocksteady, המפתחת שהביאה לנו את שני המשחקים המקוריים בסדרה (Asylum ו-City), ולא את Arkham Origins המאכזב.

ועכשיו, אתם מוכנים לדובדבן שבקצפת? כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם, Arkham Knight יכלול עולם הרבה יותר גדול ממה שהכרנו במשחקים קודמים, ומה הדרך הכי באטמנית להגיע ממקום למקום? הבאטמוביל כמובן! סוף סוף נוכל לנהוג במכונית הכי מגניבה בהיסטוריה ואף להשתמש בחלק מהגאדג'טים והנשקים המוכרים שמגיעים איתה.

הנבל הראשי שיככב ב-Batman: Arkham Knight הוא ScareCrow (הדחליל) שמאיים להגשים לתושבי גות'האם את הפחדים הכי גרועים שלהם. אליו יצטרפו הרבה פרצופים מוכרים כמו Harley Quinn (הארלי קווין) ו-Two Face (דו-פרצוף).

Batman: Arkham Knight יושק ל-PC, Xbox One ו-PS4 וצפוי להגיע אלינו בחודש אוקטובר הקרוב. צפו בטריילר ההכרזה למטה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י