הרשמה

האם The Last of Us בדרך ל-PS4?

נציג סוני אומר שכן

משחק האקשן\הישרדות The Last of Us הוכתר בשנה החולפת בתור אחד הכותרים הטובים ביותר של השנה, ובתור הכותר הטוב ביותר שיצא ל-PS3 ב-2013. המעריצים השרופים אף יגידו שזה המשחק הכי טוב שיצא לפלייסטיישן מזה שנים, אבל גם הציניקנים יסכימו שזה משחק טוב עם עלילה מצויינת.

למרות שהסיכויים למשחק המשך עומדים כיום על 50/50 עקב עבודה על זכיונות אחרים (כמו למשל Uncharted 4 המצופה), שמועה חדשה שהגיעה לרשת חושפת השקה אפשרית של The Last of Us עבור ה-PS4 בגרסה משופרת מכל בחינה: גרפיקה יפה ומציאותית יותר, כל תכני ה-DLC שיצאו עד כה לגרסאת ה-PS3 וכמובן כל היתרונות שמגיעים עם קונסולת ה-PS4 כמו היכולת להקליט ולשתף סרטוני משחקיות.

אתר CNN הטורקי אירח את סרקן סולון (Sercan Sulun), מנהל המכירות של פלייסטיישן באירופה-אסיה. במהלך הראיון (שמתחיל בדקה 36 אם אתם נחושים לצפות בזה בעצמכם), סולון אומר כי The Last of Us אמנם לא יחזור למשחק המשך בקרוב אך כן יגיע ל-PS4 בקיץ הקרוב. "אין כרגע מידע על The Last of Us חדש לגמרי אבל אני יכול את המידע הבא: החל מהקיץ הקרוב, The Last of Us יהיה על ה-PS4, בגרסה דיגיטלית ופיזית, עם גרפיקה משופרת". סולון אף הוסיף: "גרסאת ה-PS4 תכלול את תכני ה-DLC אז תוכלו לשחק גם בהרחבה Left Behind".

מה אתם חושבים על The Last of Us על ה-PS4? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י