הרשמה

כך נראה קרב של 4 נגד 1 ב-Evolve

האם החיילים יצליחו לגבור על המפלצת האימתנית?

עברו יותר מחודשיים מאז שמענו לאחרונה על Evolve - משחק הרשת הייחודי מאת היוצרים של Left 4 Dead. היום אנו מקבלים סרטון משחקיות חדש בו המפתחים מציגים לנו איך בדיוק הקרב עובד במשחק.

Evolve תבסס על קרבות של אחד נגד ארבעה - חייזר עוצמתי שיכול להתפתח ולגדול במהלך הקרב נגד ארבעה חיילים שינסו לעצור אותו. כל קרב יתרחש על כוכב אחר ויכלול משימות שונות עבור שני הצדדים, אם כי המטרה של החייזר בדרך כלל תהיה פשוט לחסל את ארבעת החיילים בו זמנית (לפני שהם עושים Respawn וחוזרים למשחק) - במקרה הזה הוא גם ינצח באופן מיידי. החיילים יכולים לנצח פשוט על ידי חיסול החייזר, אבל כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם - זה אתגר לא פשוט.

4 נגד 1 לא נשמע כמו סיכוי טוב במיוחד עבור ה-1, וזה באמת המצב בתחילת המשחק. המפלצת החייזרית מתחילה קטנה וחלשה יחסית, והזמן שלוקח לה לאכול, להתפתח ולגדול הוא קריטי עבור החיילים שמחפשים אותה. בזמן שהחיילים יבלו את הרגעים הראשונים שלהם בלחפש את המפלצת, היא תהיה עסוקה בלצוד חיות בר ולברוח מהחיילים בכל מחיר. ברגע שהיא תאכל מספיק ותעבור למצב ההתפתחות הבא שלה, לחיילים יהיה יריב הרבה יותר מסוכן. אם המפלצת תצליח להגיע למצב בו היא מתפתחת למצב השלישי והסופי - החיילים הם אלה שיצטרכו לברוח.

זו בהחלט דינמיקה מעניינת שלא נמצאת באף משחק אחר, אבל האם זה יעבוד? נדע בהמשך השנה, כש-Evolve יושק עבור ה-PC, Xbox One וה-PS4. צפו לראות הרבה יותר ממנו בכנס E3 ביוני הקרוב.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י