הרשמה

הויקינגים האבודים מחכים לכם בחינם ב-Battle.Net

קלאסיקה אלמותית שלא כדאי לכם לפספס

לפני שחברת Blizzard היתה ידועה בזכות זכיונות הענק Diablo, Warcraft ו-Starcraft, היא היתה חברה צנועה שהביאה לנו כמה ממשחקי הנוסטלגיה הטובים ביותר בהיסטוריה של הגיימינג. כבר בשנות התשעים המוקדמות, הגישה של החברה היתה לייצר מעט משחקים מצוינים מאשר הרבה בינוניים, ואפשר לראות את זה על שלושת המשחקים הקלאסיים שזמינים היום בחינם דרך חשבון ה-Battle.Net שלכם.

בחודשים האחרונים התווספו שני משחקי נוסטלגיה מצוינים: משחק הפלטפורמה האפל והמשובח BlackThorne ומשחק המירוצים הפוסט-אפוקליפטי Rock N' Roll Racing. השבוע התווסף משחק נוסף לאוסף הקלאסיקות והוא כנראה הכותר החשוב ביותר לא רק של Blizzard הישנה אלא של ז'אנר הפלטפורמה כולו. הויקינגים האבודים (The Lost Vikings) הוא משחק פלטפורמה חכם ומאתגר שנותן לכם לשלוט לסירוגין על שלוש דמויות שונות, כל אחת עם יכולות אחרות, כשהמפתח לנצחון בכל שלב הוא שיתוף פעולה.

גם היום כשסצינת האינדי מלבלבת ומשחקי פלטפורמה מצוינים הם עניין שבשגרה, "הויקינגים האבודים" עדיין בולט בתור אחד ממשחקי הפלטפורמה הטובים ביותר שקיימים. עיצוב השלבים המבריק יחד עם שילוב היכולות (והחסרונות) השונים של כל דמות הופכים אותו למשחק מעולה גם בסטנדרטים של 2014.

תוכלו להוריד את המשחק בחינם דרך חשבון ה-Battle.Net שלכם בלינק הזה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י