הרשמה

E3 2014 - סיכום מסיבת העיתונאים של Nintendo

Devil's Third, Bayonetta 2, Zelda ועוד!

כמו בשנה שעברה, נינטנדו החליטה לוותר על מסיבת עיתונאים גדולה בכנס E3 והסתפקה בשידור ה-Nintendo Direct, מסיבת עיתונאים וירטואלית עם כל ההכרזות הגדולות. האמת? חבל שהיא עשתה את זה, כי לנינטנדו יש השנה היצע לא רע בכלל לגיימרים והיינו שמחים לראות אותם גורמים למיקרוסופט וסוני להזיע קצת. אבל אתם מכירים את נינטנדו האלה - תמיד צנועים, לא מנסים להילחם באף אחד ועושים את מה שהם עושים בפינה בצד, בלי להפריע חס וחלילה. אז מה היה לנו השנה מנינטנדו, חוץ מקרב מביך בין איווטה לרג'י פיל-איימס?

Super Smash Bros.

המצגת התחילה עם אחד הכותרים המצופים ביותר של נינטנדו, ואחת הסיבות הכי טובות היום להתחדש ב-Wii U. במהלך קצת שנוי במחלוקת, נינטנדו לא הכריזה על דמויות חדשות מהיקום הרחב של משחקיה אלא 3 דמויות Mii. זה אומר שתוכלו לקחת את ה-Mii, האווטר שלכם, ולהפוך אותו ללוחם במשחק עם אחד משלושה נשקים: חרב, אגרופים או תותח שמחובר לכם ליד. 

לאחר מכן, פיל-איימס הציג משהו עוד יותר שנוי במחלוקת - צעצועים אינטראקטיביים שנקראים Amiibo. דמויות אלה ידעו "לתקשר" עם ה-Wii U במגוון משחקים, כש-Smash Bros יהיה הראשון ברשימה. ברגע שמניחים את הבובה על בקר ה-Wii U, הדמות מתעוררת לחיים בתוך המשחק ואף "לומדת" מהנסיון שלכם ומשתנה עם הזמן. ב-Smash Bros לדוגמא, דמויות ה-Amiibo יבואו לשימוש בתור עוזרי AI שישחקו אתכם או נגדכם, ונוכל גם להציב את דמויות ה-Amiibo שלנו אחת נגד השניה ולראות מה קורה.

Yoshi's Wooly World

המשחק החמוד הזה הוא סוג-של משחק המשך ל-Kirby's Epic Yarn, משחק הפלטפורמה שיצא ב-2010 ל-Wii. המשחק הבא מגיע מאותה המפתחת, Good-Feel, והפעם הרקע והמראה של הצמר נראה הרבה יותר מציאותי, קצת כמו משחקי Little Big Planet. הפעם אין לנו מגבלה של זמן בשלבים ונוכל לחקור את השלבים בקצב שלנו, משהו שמתחבר מצוין עם הגרפיקה והעיצוב המושכים. המשחק יושק ל-Wii U ב-2015.

Captain Toad: Treasure Tracker

Captain Toad, אולי הדמות הכי משנית של נינטנדו לתולדותיה, מקבל משחק פלטפורמה חדש. המשחק יכלול כמה וכמה נקודות-מבט ונראה די דומה ל-Super Mario 3D World. המשחק יושק בסתיו הקרוב ל-Wii U.

The Legend of Zelda

ההצגה של המשחק התחילה עם מבט לאחור למשחקי זלדה, ועברה מיד לתמונה מרהיבה שחושפת איך נראה העולם החדש של The Legend of Zelda. המשחק הבא של זלדה יהיה עולם-פתוח, ונוכל ללכת לאן שאנחנו רוצים. ואמרנו כבר שהעולם הזה נראה מרהיב? בהחלט המשחק היפה ביותר שראינו על ה-Wii U עד כה. אחרי הכל, החומרה של הקונסולה מתקרבת יותר לקונסולות הדור הקודם מאשר לזאת של הדור הבא. The Legends of Zelda יושק ל-Wii U ב-2015.

Pokemon Ruby/Sapphire

תאמינו או לא, משחקי הפוקימון ל-3DS הם תמיד "הימור בטוח" בשביל נינטנדו כי הם תמיד ימכרו, והרבה. שתי הגרסאות החדשות מאפשרות לכם להתחיל את ההרפתקה מחדש עם פוקימונים חדשים, דמויות חדשות ואתגרים חדשים לנצח. אם גם אתם חייבים "לתפוס את כולם", Pokemon Ruby ו-Pokemon Sapphire יהיו זמינים ל-3DS החל מה-21 לנובמבר.

Bayonetta & Bayonetta 2 

תשכחו מ-God of War ו-Devil May Cry, הכותר הלא-צפוי Bayonetta היה אחד ממשחקי האקשן\מכות הטובים ביותר שהיה לדור הקודם להציע, אבל כמו הברקות אחרות של המפתחת Platinum הוא לא היה מוערך ומוכר מספיק בשביל להמשיך לקבל תמיכה מהחברות הגדולות. וכך קרה ש-Bayonetta 2 הוא משחק בלעדי ל-Wii U, ואחד המשחקים היחידים בהיצע של נינטנדו שפונים לגיימרים בוגרים ולא לקהל הצעיר. למרות הגרפיקה המאכזבת, Bayonetta 2 נראה כמו משחק מרענן וכיפי, והוא הרגע הפך לטוב יותר: Bayonetta 2 ישוחרר ל-Wii U בבאנדל שכולל גם את המשחק המקורי, שיצא רק ל-Xbox 360 וה-PS3. הבאנדל Bayonetta + Bayonetta 2 יושק באוקטובר השנה.

Hyrule Warriors

אם יצא לכם לשחק במשחקי Dynasty Warriors לדורותיהם, אתם תרגישו בבית עם Hyrule Warriors. כאן נוכל לשלוט באחד מארבעה גיבורים מהיקום של זלדה: לינק, אימפה, מידנה והנסיכה זלדה, ולהילחם בכמויות מגוכחות של אויבים בבת אחת. המיקוד כאן הוא הרבה בוסים שיצוצו ללא-התראה, אז חשוב לעבוד בתור צוות ולהשתלט על המפה הענקית בצורה הכי אסטרטגית שאפשר. Hyrule Warriors יושק ל-Wii U ב-26 לספטמבר.

Xenoblade Chronicles X

עוד משחק שמיועד לגיימרים? כל הכבוד נינטנדו! אולי יצא לכם לשחק ב-Xenoblace Chronicles המקורי ל-Wii, כותר אקשן\תפקידים שעושה כבוד למשחקים כמו Final Fantasy ו-Tales of. המשחק החדש ל-Wii U נראה מצוין, במיוחד לאור העובדה שלא ראינו עוד כותרים מז'אנר התפקידים ה"יפני" אצל אף חברה גדולה אחרת. Xenoblade Chronicles X יושק ל-Wii U ב-2015.

Splatoon

משחק יריות ל-Wii U? לאן העולם הגיע?? Splatoon הוא משחק חמוד ומקורי ששם שתי קבוצות של 4 ונותן להן רובים... אבל לא סתם רובים - רובי צבע! הדמויות שלנו הן למעשה תמנוני-על שיכולים להפוך לדמות סוג-של אנושית ולרסס צבע לכל עבר, או להפוך ל"מצב תמנון" ולשחות בתוך הצבע. המטרה של כל קבוצה היא לצבוע כמה שיותר משטח הזירה בצבע שלה, והעובדה שנוכל להגיע במהירות לכל מקום בשטח שלנו (בעזרת מצב התמנון) יהפוך את הקרב למהיר ומסוכן יותר, וכמובן מהנה יותר. Splatoon יושק ל-Wii U ב-2015.

Mario Maker

חלמתם פעם ליצור שלב משלכם ביקום של מריו? עכשיו תוכלו להגשים את החלום הזה עם Mario Maker, וליצור שלבים בסגנון הגרפי החדש של Super Mario 3D World או ללכת על סגנון הרטרו וליצור שלבים שנראים כאילו הם יצאו מ-Super Mario Bros, המשחק הראשון בסדרה. Mario Maker יושק ל-Wii U ב-2015.

בונוס - Devil's Third

הנה משחק שלא הופיע במצגת של נינטנדו, אבל אתם תרצו לדעת עליו! זוכרים את המשחקים הסופר-מאתגרים Dead or Alive ו-Ninja Gaiden? אז היוצר שלהם, טומונובו איטגאקי (Tomonobu Itagaki), עובד כבר שנים על המשחק הבא שלו -Devil's Third. המשחק היה אמור לצאת ל-Xbox ולפלייסטיישן, אך ב-E3 השנה הוכרז כי הוא יהיה כותר בלעדי ל-Wii U. לפי מה שראינו עד כה, גרפיקה מטורפת לא תהיה שם אבל מדובר באחד המשחקים המסקרנים והמופרעים שיצא לנו לראות בכנס השנה. יש בו הכל, כולל קרבות אונליין של 6 על 6, בהם אתם יכולים לקחת את הרובה האהוב עליכם או פשוט לתפוס חרב ולזנק לקרב קרוב. Devil's Third יושק ל-Wii U בהמשך השנה.

זה מה שהיה לנינטנדו להציע השנה, ויש עוד רשימה שלמה של משחקים שיחשפו בעתיד כמו Star Fox החדש והמצופה. לסיכומי מסיבות העיתונאים האחרות ולכל העדכונים החמים מ-E3 בקרו בחדר המצב שלנו. איזה משחק הכי היה חסר לכם? איזו הכרזה הפתיעה אתכם לטובה או לרעה? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י