הרשמה

הפרוייקט של קליפי בי הוא משחק יריות חינמי

עדיין מחכים לחשיפה הגדולה של Bosskey

בשבוע שעבר, היוצר המוערך קליף בלזינסקי (Cliif Bleszinski) הודיע כי הוא חוזר רשמית לתעשיית הגיימינג אחרי הפרישה הקצרה. בלזינסקי, שעבד בעבר בחברת Epic על משחקי Gears of War, חשף במהלך השבוע שעבר את בית הפיתוח החדש שלו - Bosskey. בשבוע שעבר הובטח כי נקבל פרטים נוספים ב-8 ליולי, ואכן קיבלנו בטוויטר הרשמי כמה פרטים דלים על הכותר החדש.

הזכיון החדש של קליפי בי יהיה כותר יריות חינמי מז'אנר המד"ב, בשיתוף עם ענקית משחקי הרשת Nexon. "ולא, לא יהיה סרטון CGI שמראה "משחקיות" כי Bosskey לא עובדים ככה", הוכרז בציוץ נוסף. אחרי שנות הנסיון הרבות שלו עם סדרת Gears of War, טוב לדעת שבלזינסקי חוזר לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב. אמנם לא חסר משחקי יריות עתידניים בתקופה הקרובה, עם כותרים גדולים כמו Evolve, Destiny, Borderlands: The Pre-Sequel ו-Halo: Master Chief Collection, אבל ז'אנר המשחקים החינמיים עדיין צמא למשחקי יריות טובים שיגרמו לנו להתמכר מהרגע הראשון ולא ירגישו כאילו "כסף קונה כוח".

עדיין אין מידע נוסף כמו תאריך יציאה ואפילו שם הכותר, והפרוייקט ידוע כרגע רק בשם הקוד BlueStreak. בינתיים, אצל האקסית המיתולוגית Epic, המפתחים עובדים על כותר היריות הקואופרטיבי Fortnite, ולפי השמועות - עובדים יחד עם People can Fly על כותר Gears of War הבא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י