הרשמה

בקרוב, LoL יהיה נגיש יותר לשחקנים חדשים

פיצ'ר ה-Intro Bots יעזור לכם ללמוד את המשחק

זה לא סוד שעדיף שיהיה מישהו שיסביר לך בפעם הראשונה איך לשחק ב-League of Legends. יש הרבה מה ללמוד במשחק, וגם עם מאגר של מעל ל-27 מיליון שחקנים פעילים, LoL מתקשה לקלוט שחקנים חדשים בגלל עקומת הלמידה התלולה של המשחק. Riot, מפתחת LoL, השיקה מצב Tutorial חדש המציג את ה-"Intro Bots", פיצ'ר שמטרתו להקל על תהליך הלמידה של המשחק בעזרת יריבי AI חכמים.

"בעזרת Intro Bots, אנחנו מכוונים לרמת קושי נגישה יותר שתעניק לכל השחקנים החדשים חווית משחק ראשונה נוחה. יחד עם זאת, שילבנו תכונות מסוימות שיופעלו בהתאם להסתגלות של השחקנים למשחק."

"שחקנים שיתרגלו למשחק במהירות יקבלו פחות טיפים ללמידה במהלך המשחק וילחמו מול בוטים(bots) חזקים יותר בעוד שחקנים שיתמצאו את עצמם מתקשים בהתחלה יוכלו להמשיך לשחק בשלבי ה-Tutorial של ה-Intro Bots."

"במקום מגוון רחב ומשתנה של מטרות, אנחנו רוצים לספק כמה שיותר שלבים על מנת להגיע לכוח והצלחה, דבר שהוביל אותנו לשיטת הקווסטים(Quests) היחידים של Intro Bots. שיטת הקווסטים היחידים מחפשת לספק מטרות יחידות ורלוונטיות על מנת לעזור לשחקנים חדשים לקלוט את הקצב של משחק LoL טיפוסי, הכוללים דברים שאינם ידועים לשחקן המתחיל, כמו לעזוב את הקרב על מנת לחזור לבסיס. בגלל שהקווסטים האלה נוצרים בהקשר לפעולות שהשחקן עושה(או לא עושה) במשחק, הם תמיד רלוונטיים לשחקן."

אם אתם מעוניינים להתחיל לשחק LoL, כדאי שגם תעיפו מבט בפוסט ש-Riot העלו באתר הרשמי. תוכלו למצוא טיפים מעניינים וטקטיקות בסיסיות להבנת המשחק.

מצב ה-Intro Bots יהיה זמין בקרוב למשתמשים. האם זה יגרום לכם להוריד את הכפפה ולנסות לראשונה את League of Legends?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:22 09.07.2014 | Or.A Or.A

    יש פה איחור של לפחות שבועיים אחרי ההכרזה הרשמית...

  2. 2

       | פורסם ע"י