הרשמה

למה קנתה גוגל את Twitch.Tv?

יחד עם YouTube, גוגל שולטת בעולם סיקור הגיימינג

את השם Google כולנו כבר מכירים. בשנים האחרונות ענקית האינטרנט עושה מאמצים לרכוש כמה שיותר שירותי אינטרנט מצליחים במטרה לשים את כולם תחת קורת גג אחת, ולאחרונה קנתה את אתר ההזרמה Twitch.Tv בסכום עתק של מליארד דולר. YouTube, עוד רכש יקר שעלה לגוגל מעל מליארד דולר (1.65 מליארד ליתר דיוק), היתה במשך שנים המקור הבולט ביותר לתכני גיימינג בוידאו, אך לאחרונה טוויץ' הפכה למתחרה יותר ויותר מאיימת. כעת אחרי הרכישה, גוגל שולטת בשני אתרי סיקור הגיימינג הגדולים והמצליחים ברשת: יוטיוב בתחום הסרטונים לצפיה ישירה, וטוויץ' בתחום השידורים החיים.

למי שלא מכיר, Twitch הוא שירות הזרמת סרטי וידיאו שהתחיל את דרכו ביוני 2011 ומאז הפך להיות פלטפורמת הזרמת הוידיאו המועדפת על רבים. עם מעל 43 מיליון צופים פעילים בתוך השירות, אפשר להבין את הרצון של גוגל לקנות את החברה המצליחה. עושה רושם שגוגל מבינה את החשיבות של תוכן גיימינג והקהל הרחב והאיכותי שסובב אותו.

מה אתם חושבים על הרכישה היקרה? ואיך לדעתכם זה ישפיע על Twitch שאנחנו מכירים ואוהבים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:57 29.07.2014 | ek355 ek355

    רק שיפסיקו לדחוף את הגוגל פלוס המסריח שלהם לכל מקום ויהיה טוב.

  2. 2

    02:39 30.07.2014 | ArchPsion ArchPsion

    מה הבעיה עם הגוגל פלוס?

    תסלח לי ek355, אבל כמו כבשה אחרי העדר אתה חוזר על משפטים טפשיים בלי לחשוב אפילו.

    נכון, בקושי משתמשים בגוגל פלוס, מי צריך אותו כשיש לך פייסבוק שכל העולם נמצא בו?
    הסיבה שאתה צריך את גוגל פלוס, נטוש כמה שיהיה, זה כי פייסבוק חייבת תחרות!

    פייסבוק כרגע זו פלטפורמה נוראית, עם אפליקציה ניידת זוועתית, חוקי שימוש שמשתנים על ימין ועל שמאל לרעת המשתמשים, הם עושים שימוש במידע הפרטי שלך ללא הסכמתך לבצע כל מני ניסויים פסיכולוגיים, והם ימשיכו להיות פלטפורמה נוראית כל עוד לא תקום להם תחרות!
    אבל אנשים כמוך חושבים שהם חכמים גדולים ולא חושבים על ההשלכות של הדיבורים והמעשים שלהם.

    אז אני כרגע לא משתמש בגוגל פלוס בכלל. למה שאני אעשה את זה? אני אני יותר מבעד שגוגל ימשיכו לדחוף אותו בכח לכל מקום. הפלטפורמה הטכנולוגית שלהם נעלה משמעותית על זו של פייסבוק, העובדה שיש שירות אחיד שמחבר בין כל שירותי גוגל השונים זה דבר נהדר לדעתי, והאפליקציה הניידת שלהם צריכה להוות מודל לחיקוי לפייסבוק ומיד.

    מה שאני כן שונא זה את העובדה שאתה לא יכול להגיב באנונימיות בשירותים שאוחדו עם גוגל פלוס, וזה משהו שאני מבין שהם יתקנו בקרוב.

    עד אז תחשוב טוב טוב אם אתה רוצה לחיות בעולם שפייסבוק עושה מה שהיא רוצה בלי תחרות מאף אחד או בעולם שיש להם תחרות משמעותית, נטושה כמה שתהיה.

  3. 3

    16:05 30.07.2014 | ek355 ek355

    אבל מה קשור פייסבוק? רוצים להתחרות בפייסבוק שיתחרו מה אכפת לי גם ככה לפייסבוק מלא כבר לא מתקרבים, מה לעזאזל קשור גוגל פלוס ויוטיוב? הם סתם דחפו את זה ועכשיו כולם חייבים את הדבר המעצבן הזה. אני לא חוזר על שום משפט של אף אחד אחר, אם זה לא היה מפריע ומציק לי אז לא הייתי אומר כלום.

  4. 4

    01:29 31.07.2014 | ArchPsion ArchPsion

    אז שאלתי במשפט הראשון שלי, מה הבעיה עם גוגל פלוס? מה הם עשו בדיוק, החליפו את מערכת התגובות באתר למערכת תגובות נוחה יותר?
    כמו שאמרתי, אני מתנגד לזה שאי אפשר להגיב באנונימיות, אבל הם מחזירים את התגובות האנונימיות בחזרה. וחוץ מזה, שום דבר אחר לא השתנה ביוטיוב מהשילוב של גוגל פלוס.

  5. 5

       | פורסם ע"י