הרשמה

Mortal Kombat X - צפו בסרטון החשיפה של Kano

האם נראה דמות נוספת ב-Gamescom?

בשבוע שעבר צצה שמועה כי הדמות הבאה שתוכרז עבור משחק המכות המצופה Mortal Kombat X היא Kano - אחת הדמויות הבודדות שהופיעו במשחק הראשון וכנראה אחת הדמויות השנואות ביותר בהיסטוריה של הסדרה. השמועה נחשפה יחד עם שתי תמונות באיכות נמוכה אבל הפעם אנחנו מקבלים את הדבר האמיתי: סרטון ההכרזה המלא של Kano, רגע לפני פתיחת כנס Gamescom בגרמניה.

כמו הסרטון ששוחחר לא מזמן עבור Raiden (עוד דמות קלאסית שהופיעה במשחק הראשון), גם ההכרזה של Kano היתה אינפורמטיבית במיוחד. בסרטון אנו מקבלים את כל המידע וההסברים מאת אד בון (Ed Boon), יוצר סדרת Mortal Kombat בכבודו ובעצמו.

כמו כל דמות אחרת במשחק, גם ל-Kano יש 3 וריאציות שונות שנוכל לבחור לפני שהקרב מתחיל. הוריאציה הנבחרת תיתן ל-Kano מיקוד מסוים ותפתח עבורו עוד תרגילים: במצב Cutthroat יש לו יותר תרגילים הכוללים את שתי הסכינים שלו. את הסכינים הוא יכול להטיל על היריב מטווח רחוק או לבצע רצפים ארוכים וכואבים מטווח קרוב. וריאציה זו משלבת בין טווח רחוק וקרוב ונותנת ל-Kano תשובה כמעט לכל מצב. במצב Cybernetic יש ל-Kano יותר תרגילי לייזר שהוא יורה מתוך העין הרובוטית שלו. הלייזרים טובים בעיקר לטווחים רחוקים, פוגעים באויב באופן מיידי (בניגוד לרוב היריות במשחק), ועובדים מצוין אם כבר תפסתם מרחק מהיריב ואתם רוצים להשאיר אותו שם. ולבסוף, מצב ה-Commando הוא כנראה המעניין והטקטי ביותר. הוא נותן ל-Kano מגוון לפיתות ומכות נגד (Counters) לטווח קרוב, מה שמאפשר לו לשלוט בקרב כל עוד הוא קרוב ליריב. מצב זה מסתמך רבות על קריאת היריב - לכל סוג של מכה (גבוה, נמוך או מהאוויר) יש תשובה והטריק הוא לתת את התשובה הנכונה לכל מהלך.

Mortal Kombat X יושק עבור המחשב, PS3, Xbox 360, PS4 וה-Xbox One במהלך 2015.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:11 14.08.2014 | imaorangegoat imaorangegoat

    זה רק אני או שהשם d'vorah נשמע כמו דבורה והדמות בצבעי שחור צהוב ויש לה חרקים שנראים כמו דבורה וכאלה...

  2. 2

       | פורסם ע"י