הרשמה

Far Cry 4 - הכירו את Yuma, המחליפה של Vaas

הבחורה שלא תרצו להתעסק איתה

Far Cry 4 נמצא במרחק של חודשיים בלבד מאיתנו, והפרטים על המשחק ממשיכים לזרום. אנחנו כבר יודעים שהמשחק יתרחש באיזור הבדיוני קריאט (Kryat) שבהרי ההימלאיה, ושהנבל הראשי במשחק יהיה פאגן מין (Pagan Min) - פסיכופט עם שגעון גדלות שהכתיר את עצמו למלך של קריאט. אך אם נחזור רגע ל-Far Cry 3, ניזכר שה"נבל הראשי" לקח חלק קטן יותר בעלילה, ואת החלק הגדול יותר לקח יד ימינו - ואס (Vaas) שליווה אותנו לאורך כל הדרך עם האישיות המופרעת שלו.

אם כך יהיה גם ב-Far Cry 4, הדמות שתראו הכי הרבה במשחק היא יומה (Yuma), יד ימינו של פאגן מין. יומה הוכרזה בסוף השבוע בעמוד הטוויטר הרשמי, ורק מהתמונה שלה אפשר להבין שזו בחורה שלא כדאי להתעסק איתה. יומה היא אשת הביצוע של פאגן מין, מנהיגת הצבא המלכותי ואשת טקטיקה מבריקה. מעניין איזה צרות היא תעשה לנו לאורך מסענו בקריאט...

Far Cry 4 יושק ב-20 לנובמבר באירופה עבור ה-PC, Xbox 360, Xbox One, PS4 ו-PS3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:54 24.08.2014 | ThedarkestSmash ThedarkestSmash

    אור היקר
    אתה מתבסס כרגיל על כלום ושום דבר במידע שלך ואני ספק אם בכלל שיחקת במשחקים שאתה מדבר עליהם...בFar Cry 3 אחד ה''גימיקים'' היה הנבל המשוגע-ואס.UBISOFT ראו שזה קנה המון אנשים ושהדמות שלו סוחפת את החשקנים לכן הוא יצרו הפעם את הנבל העיקרי באישיות דומה לזאת של ואס, איך זה אומר שהוא יופיע מעט במשחק?! הוא להפך יופיע הרבה כדי להביא להצלחה כמו של המשחק השלישי בסידרה

  2. 2

    17:41 25.08.2014 | אור מנטש אור מנטש

    ה"מידע" שהועבר בכתבה הוא החשיפה של Yuma יחד עם הפרטים המעטים שבאו איתה. שום דבר מעבר לזה לא הוצג בתור מידע קונקרטי, ורק הצעתי את האפשרות שאולי יומה תיקח חלק יותר גדול במשחק. ב-Far Cry 3 הנבל הראשי לקח חלק פחות גדול במשחק, ו***אם*** יוחלט לעשות את אותו הדבר עם FC4, זה אומר שיומה תהיה דמות יותר דומיננטית.
    ולידיעתך, יוביסופט ידעו לאורך כל הדרך מה הם עושים עם vaas ב-FC3. הוא נועד להיות הדמות הדומיננטית והזכורה ביותר על ידי השחקנים. אפילו Darth Vader אומר שדמות "הנבל עם הבוס על הראש" היא יותר אפקטיבית כי יש לה יותר מה להפסיד.

  3. 3

       | פורסם ע"י