הרשמה

במקום מלגת כדורסל - מלגת League of Legends

אוניברסיטה בארה"ב מציעה לשחקני LoL מלגת ספורטאים

העתיד כבר כאן: אוניברסיטת רוברט נוריס (Robert Morris University) בשיקגו מציעה כעת 60 מלגות לשחקני League of Legends, שיכתירו אותם כאתלטים לכל דבר. המלגה מציעה 50% בשכר לימוד וחדר לתלמידים המצטיינים.

לאחר ש-Riot Games, מפתחת המשחק פרסמה את המלגה, לא פחות מ-2,200 מועמדים נרשמו תוך פחות מ-48 שעות. מי שיזכה במלגה ייקח חלק בקבוצת הספורט האלקטרוני הראשונה של האוניברסיטה. 150 מועמדים פוטנציאלים כבר ביצעו את הסיבוב הראשון של הבחינות.

בראיון לערוץ CBS, אמר מנהל תחום הספורט של האוניברסיטה קורט מלצ'ר (Kurt Melcher), כי הגה את הרעיון לאחר צפייה בטורניר הבינלאומי של League of Legends באוקטובר האחרון. כזכור, בליגה צפו כ-32 מיליון שחקנים, עם 8.5 מיליון צופים בו זמנית בגמר הטורניר. מה שאוטומטית הפך את הטורניר לאירוע הספורט האלקטרוני הכי נצפה בהיסטוריה. לא עברו יותר משבועיים מרגע הצגת הרעיון למלגה ועד לחתימת צוות המכללה.

אין שום ספק כי ההכרזה הנ"ל היא עוד צעד לעבר הכרה בינלאומית בספורט אלקטרוני כספורט לכל דבר. על פי מלצ'ר, הדבר הבא הוא מלגות זהות באוניברסיטאות נוספות, מה שייצור אוטומטית טורנירים וליגות בין קבוצות בתי הספר. מתי בישראל?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י