הרשמה

10 המשחקים המצופים לשנה הבאה - חלק 2

מהם חמשת המשחקים המצופים ביותר שלנו לשנה הבאה? צפו בסרטון וגלו בעצמכם

לכבוד השנה החדשה החלטנו לעשות משהו קצת שונה ולסכם אותה לא רק בכתבה רגילה אלא בוידאו! איחדנו כוחות עם צוות DigTV והרכבנו את אוסף עשרת המשחקים שאסור לכם לפספס בשנה הקרובה. בסרטון שפרסמנו לפני החג דיברנו על מקומות 10-6 ועכשיו נשארנו עם החמישיה המנצחת. איזה משחקים פספסנו? איזה משחקים אתם הייתם שמים בחמישיית המשחקים המצופים ביותר שלכם? ספרו לנו בתגובות!

Far Cry 4

למרות ריבוי משחקי "הדור הבא" שפקדו אותנו בשנה האחרונה, המשחק הקודם בסדרה - Far Cry 3 הוא עדיין אחד המשחקים היפהפיים ביותר שתוכלו לשחק על כל פלטפורמה. המפתחים למדו שלפעמים עדיף להתפשר על עולם קטן ויפה יותר, אבל עם Far Cry 4 כבר לא צריך להתפשר! המשחק יכלול עולם מרהיב ביופיו הממוקם באיזור בדיוני בהימלאיה, ויכלול את כל הדברים שלמדנו לאהוב בסדרה יחד עם פילים עצבניים ודמויות פסיכופטיות עם שגעון גדלות (כמו פאגן מין, ה"מלך" של האיזור).

Evolve

מעולם לא היה מחסור של משחקי יריות ברשת, אבל הטרנד האחרון כולל יותר ויותר משחקים א-סימטריים - במקום שני חיילים שנלחמים אחד נגד השני בתנאים שווים, הקרב הוא בין צדדים עם יכולות ותנאים שונים לגמרי. ב-Evolve נוכל להיות חלק מקבוצה של ארבעה ציידים, כשלכל אחד נשקים ויכולות משלו והטריק הוא עבודה קבוצתית טובה. מצד שני, נוכל לשחק מפלצת אימתנית מתפתחת במהלך הקרב והופכת לאיום גדול יותר עבור הציידים. אז מי ינצח - ארבעה חיילים או מפלצת ענקית אחת?

Rainbow Six: Siege

אם עקבתם אחרי כנס E3 השנה, אין הרבה סיכוי שמצאתם משחק יותר מרשים מ-Rainbow Six: Siege. משחק היריות הזה השאיר את הקהל עם הלסת ברצפה בזכות הגרפיקה המרהיבה, מערכת הקרב הדינמית והגישה הא-סימטרית שדיברנו עליה קודם. קבוצה של טרוריסטים מסתגרת בבית עם בני ערובה, אך תוך זמן קצר צוות הימ"מ מבצע את הפריצה שלו במטרה לחסל את האויב ולהציל את החפים מפשע. איך המבצע יתגלגל משם - זה כבר החלק שלנו.

Uncharted 4

אם תשאלו את שחקן הפלייסטיישן הממוצע מה המשחק שהוא הכי מצפה לו - התשובה שלו כנראה תהיה Uncharted 4. ניית'ן דרייק חוזר להרפתקה נוספת והוא נראה טוב מתמיד. הדגמת הגרפיקה הקצרה שראינו בכנס E3 אמנם לא חשפה הרבה אך הראתה המון המון פוטנציאל. ובואו נודה בזה - כשמדובר במפתחת Naughty Dog אנחנו פשוט יודעים שזה יהיה משחק טוב.

Mortal Kombat X

תקראו לנו מיושנים, אבל אין דבר שאנחנו אוהבים יותר מלארגן כמה חברים מול הטלויזיה ולכסח אחד את השני במכות וירטואליות. כשזה נוגע לאלימות גרפית ומהלכים שכל המטרה שלהם זה להשפיל את האויב - סדרת מורטל קומבט תמיד עשתה את העבודה, והכותר העשירי בסדרה נראה כמו משחק המכות לדור הבא שחיכינו לו. המשחק החדש יכלול כמות מפתיעה של דמויות חדשות לגמרי לצד לוחמים ותיקים כמו ריידן וסקורפיון. אנחנו סופרים את הימים עד שנזכה לשמוע שוב את צמד המילים Finish him!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:39 01.10.2014 | imaorangegoat imaorangegoat

    ממתי fc3 הוא בתאילאנד..?

  2. 2

       | פורסם ע"י