הרשמה

פיל ספנסר מכין אותנו לסתיו 2015 עמוס במיוחד

נראה למיקרוסופט יש הרבה משחקים לא-מוכרזים בקנה

תקופת הסתיו או "תקופת החגים" זוהי בדרך כלל התקופה העמוסה ביותר בשוק הגיימינג. המשחקים הכי מצופים, הקונסולות החדשות והדילים האטרקטיביים נוטים להיחשף בחודשים אוקטובר-דצמבר כדי לנצל את החגים הנוצריים וטירוף הקניות שמגיע איתם. תקופת סתיו 2014 נמצאת בעיצומה ובמהלך נובמבר אנו נראה כמה מהמשחקים המצופים של השנה כמו Call of Duty: Advanced Warfare ו-Dragon Age Inquisition, אך מנכ"ל Xbox פיל ספנסר (Phil Spencer) כבר מכין אותנו לשנה הבאה. נראה שתקופת החגים של 2015 תהיה עמוסה במיוחד עבור ה-Xbox One, עד כדי כך שמיקרוסופט עשויה להזיז חלק מההשקות כדי לא ליצור עומס.

במהלך הפודקאסט האחרון של מייג'ור נלסון, ספנסר רמז על השקות גדולות וחשובות של Xbox. "כשאני מסתכל על לו"ז ההפקות ואיך דברים מתוכננים לסתיו הבא זה פשוט מטורף. אני מתכוון, הסתיו הזה מבחינת משחקי צד שלישי וצד ראשון הוא נהדר, אבל בכנות אני לא יודע אם בכלל נוכל להשיק את כל הדברים שאנחנו מנסים להשיק בסתיו הבא. זה עשוי להיות עמוס מדי ונצטרך להזיז דברים באופן מכוון כדי לפרוס את זה."

במהלך הפודקאסט, השניים דיברו על מחיר הקונסולה וייתכן מאוד שבסתיו הבא אנחנו נראה גרסה חדשה של ה-Xbox One - דקה וזולה יותר. אך מה שנראה יותר מעניין זה היצע המשחקים: כרגע אין הרבה כותרים הידועים לנו שמתוכננים ל"תקופת החגים 2015", מה שאומר שלמיקרוסופט יש כמה וכמה פרוייקטים גדולים שעדיין לא הוכרזו. אחד המשחקים היותר מצופים של הקונסולה הוא Quantum Break מהיוצרים של Max Payne, וכמובן שהמעריצים עדיין מחכים לכותר חדש בסדרת Gears of War המצליחה. מעניין איזה עוד משחקים יש למיקרוסופט בקנה...

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י