הרשמה

World of Wacraft יישאר איתנו עוד עשור לפחות

משחק הרשת הפופולרי לא הולך לשום מקום

משחק הרשת World of Warcraft של חברת Blizzard נחשב כבר שנים רבות לאחד המשחקים המוצלחים והאהובים ביותר בז'אנר, ונראה שגם אחרי עשור המשחק מכניס די והותר כסף לכיס של Blizzard כדי להמשיך את קיומו. לפי ראיון של המפתח הראשי איון האזיקוסטאס (Ion Hazzikostas) עם אתר CNET, המשחק הפופולרי יישאר על המפה מספיק זמן כדי לחגוג את יום ההולדת ה-20 שלו.

"אני לא יכול להגיד לך איך ייראה יום השנה ה-20. אני כן יכול להגיד שבהחלט יהיה אחד כזה. אין לי שום ספק כשאני אומר את זה."

המפתח חשף שהצוות עובד כרגע על ההרחבה הבאה למשחק והכיוונים החדשים ש-World of Warcrafy יפנה אליהם במשך השנים. ההרחבה הקרובה, Warlords of Draenor, צפויה לצאת עוד כשבוע וחצי עם עלילה שעוסקת דווקא בעבר של העולם ולא בהווה שהשחקנים למדו להכיר. עניין זה פותח למפתחים אפשרויות רבות מבחינת עלילה, דמויות ואיזורים חדשים. האם בהרחבה עתידית נוכל לקבל הצצה דווקא לעתיד של World of Warcraft במקום העבר?

"זה בבהירות לא אותו המשחק מלפני 10 שנים, נכון? המנוע שונה, כל הפריטים הגרפיים שונים, והרבה ממכניקת הקרב השתנה". אחרי 6 הרחבות זהו אכן לא אותו משחק, אם כי החדשות ה"רעות" הן ש-Blizzard לא עובדת על משחק המשך. למרות שזה נחמד לפנטז איך המשחק היה נראה אם היו בונים אותו מאפס עם הכלים של היום (והגרפיקה של הדור הבא), פשוט אי אפשר להשאיר את המשחק המקורי מאחור ועדיף ל-Blizzard פשוט להמשיך לבנות על הבסיס הקיים.

Warlords of Draenor תהיה ההרחבה השישית של World of Warcraft ותגיע אלינו ב-13 לנובמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:49 03.11.2014 | ArchPsion ArchPsion

    עד היום התעסקנו בעתיד (למי שמתעניין ב lore)
    בהרחבה הראשונה זכינו לראות את draenor אחרי שבמשחקי האסטרטגיה השארנו אותה שבורה מאחור. זכינו לפגוש את illidan אחרי שהוא הפסיד ל arthas בקרב על ה frozen throne במשחקי האסטרטגיה.
    בהרחבה השניה arthas התעורר אחרי שהוא קפא במשחק האסטרטגיה האחרון, וזכינו להדוף את תוכניות הפלישה שלו לעולם.
    בהרחבה השלישית כבר המשכנו לא ממשחקי האסטרטגיה, אלא מעלילה שנחשפה בספר day of the dragon. פגשנו את deathwing שכבר ניסה בעבר להשמיד את העולם והובס על ידי קולקטיב של כל שאר הדרקונים יחד.
    ההרחבה האחרונה בכלל הייתה עם העיניים לעתיד, מעבר לזה שקיבלנו גזע שבעבר רק נרמז במשחק (בקמפיין הבונוס של וורקראפט 3 לדוגמא) מי שטרח להקשיב ולקרוא במהלך שרשרת הקווסטים של הנסיך השחור קיבל רמיזה מאוד עבה על העתיד של העולם. הלגיון הבוער שניסה בעבר לפלוש בצורה עקיפה לאזרות' בדרך אלינו, ואנחנו עומדים לחטוף פלישה שכמותה עוד לא הייתה בהסטוריה. ההרחבה האחרונה זרעה זרעים של עלילה חדשה לגמרי, שלא רק עתידית אלא מעולם לא נרמזה או סופרה בעבר, וההרחבה הקרובה הולכת ללא ספק לטפח את הזרעים האלה ליבול של הרחבה עתידית מדהימה.

    לכן זה לא נכון להגיד "האם בהרחבה עתידית נוכל לקבל הצצה דווקא לעתיד". עד היום כל ההרחבות היו העתיד. סגירת קצוות פתוחים מהמשחקים ומהספרים. זו ההרחבה הראשונה שבה יש אלמנט של חזרה לעבר, אבל גם זה לא בדיוק עבר, זה יותר "מה היה אילו" או אם תרצו "יקום מקביל"

    תחשבו על כל סדרה טובה, תמיד יש באמצע קו עלילה מותח את הפרק הזה של היקום המקביל. החל מחברים ועד סטארטרק. זו הזדמנות לספר סיפור נהדר, ואני אישית מצפה להרחבה בכליון עיניים.

  2. 2

       | פורסם ע"י