הרשמה

Overwatch הוכרז - כל מה שאתם צריכים לדעת

התשובה של בליזארד ל-Team Fortress 2

ביום שישי בכנס BlizzCon 2014 הוכרז המשחק Overwatch ואנחנו כאן כדי לדבר על כל מה שאנו יודעים עליו עד כה.

מה שנראה כמו ה-Team Fortress 2 המדויק של בליזארד מוגדר על ידם כ"משחק פיקאפ קבוצתי בגוף ראשון". שדרך אגב, לוקח אלמנטים ממשחק ה-MMO שבוטל לא מזמן Titan - בעיקר סביבות שהפכו למפות שהותאמו למשחק.

עד כה הוכרזו 12 גיבורים המחולקים ל-4 סוגי תפקיד: Offense, Defense, Support ו-Tank. לכל גיבור 4 יכולות מיוחדות כשאחת מוגדרת "אולטימבטיבית".

למשל, גורילת הענק Winston, שנחשב ל-Tank בתפקידו, מצויד בתותח טסלה איתו הוא יכול לטעון חשמל סטטי ולשגר את כל הכוח של הרובה אל עבר היריב, הוא יכול לבצע קפיצת כוח, ליצור שכבת מגן אדירה בצורת כיפה ששום דבר לא יכול לחדור ובעל יכולת אולטימטיבית שתאמינו לי, אם תפעילו אותה אף אחד לא יירצה להיות לידכם. אתם תעיפו כל מה שזז. בכל אלו תוכלו לצפות בטריילר הבא:

ב-Overwatch לא נוכל לשחק משחקים של למעלה מ-6 שחקנים בכל קבוצה ולא פחות. על פי בליזארד, בבדיקות שהם ביצעו ב-6 כנגד 6 המשחקים התאימו בצורה המירבית. כך, שחקנים ירגישו שהם משפיעים יותר על המשחק. כמו כן, את התפקיד שבחרתם בתחילת המשחק תוכלו לשנות בכל פעם שתרצו. אתם לא מוגבלים בעניין הזה.

אם נמשיך לדבר על המשחקיות נמצא שמצבי המשחק של Overwatch כוללים נכון לרגע זה את "Payload" בו קבוצה אחת צריכה להעביר את הפצצה שעוברת מסלול מוגדר על מפת המשחק מהבסיס של הקבוצה התוקפת ועד לבסיס של קבוצת ההגנה. המגנים, כמובן, יצטרכו לוודא שהפצצה לא מגיעה ליעד.

מצב המשחק השני הוא "Point Capture" שבו קבוצה אחת תצטרך לכבוש מספר נקודות במפה כדי לנצח והקבוצה השנייה תצטרך להגן. נקודות שנכבשו לא יחזרו לקבוצת ההגנה. כמו כן, על פי דבריו של ג'פרי קפלן (Jeffrey Kaplan), במאי המשחק, לא נראה מצב "Team Deathmatch". צוות הפיתוח רצה ששחקנים יתמקדו במשחק קבוצתי ולא בדאגה למספר הריגות גבוה בצורה אינדיבידואלית. 

הבטא תתחיל מתישהו ב-2015. אל תשכחו להירשם לבטא דרך ה-Battle.net. צפו כעת בטריילר הסינמטי ובטריילר המשחקיות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י